تن آدم میلرزه‌!

تن آدم میلرزه‌!       خیلی وقت است که می‌خواستم از بزرگان و مدیران و مسؤولان تقاضایی داشته باشم‌، البته این تقاضا منحصر به مدیران پایین‌دستی و میانی نیست و همه وکلا و وزراء و رؤسا و البته معاونان و مشاوران و مباشران را هم شامل می‌شود!       البته این تقاضا و درخواست آنقدرها هم مهم […]

تن آدم میلرزه‌!

      خیلی وقت است که می‌خواستم از بزرگان و مدیران و مسؤولان تقاضایی داشته باشم‌، البته این تقاضا منحصر به مدیران پایین‌دستی و میانی نیست و همه وکلا و وزراء و رؤسا و البته معاونان و مشاوران و مباشران را هم شامل می‌شود!

      البته این تقاضا و درخواست آنقدرها هم مهم نیست‌، حالا درست است که طرف تقاضا بسیار عظیم‌الشأن و گل‌های سرسبد و از ما بهتران هستند‌، ولی متقاضی‌، هوشنگ‌خان یک‌لاقبا و درخواستش یک حرف دم‌دستی است و هیچ زحمت و هزینه ندارد و برنامه‌ریزی و سمینار و برآورد هم نمی‌خواهد‌!

     اینجانب در کمال صحت و سلامت عقل و با طیب خاطر و رضایت کامل عرض می‌کنم که لطفاً منبعد نه خبر خوش دهید‌، نه وعده آن را‌، نه از تأمین و تکمیل انبارها صحبت کنید و نه از پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌، نه از کاهش و فروکش کردن‌، حرفی به میان آورید و نه از ترکاندن حباب‌ها‌، نه نظارت و کنترل را در بوق و کرنا کنید و نه تجهیز و تصویب و تخصیص و تکمیل و افتتاح را و نه هیچ چیز دیگر‌، عاجزانه استدعا دارم‌، فقط عمل کنید‌، فقط اقدام کنید‌، بگذارید خلق‌ا… با دیدن و لمس کردن نتایج‌، بفهمند شما چه کرده‌اید و چه می‌خواستید بکنید و البته چه مسؤولان گل‌وبلبل و مدیر و مدبر و لایق و همه‌چیزدان و ناظر و آگاه و مو از ماست‌بکش هستید‌!  

     البته این که عرض کردم خدای ناخواسته منظورم این نبود که مسؤولان منبعد هیچ چیزی نگویند‌، ابداً‌، این بزرگواران می‌توانند تحلیل علمی ‌و تخصصی در رابطه با موضوعات حوزه مسؤولیت خود ارائه بدهند‌، از برداشته شدن قوانین و مقررات و برنامه‌های دست‌وپاگیر و هزینه‌ساز صحبت کنند‌، عذرخواهی و پوزش بابت کم‌کاری و اشتباه‌کاری‌های احتمالی داشته باشند و در رابطه با بسیاری دیگر از این قسم موارد‌، صحبت کنند.

      از خدا که پنهان نیست‌، از شما پنهان نباشد‌! هر موقع عزیزان مسؤول محترم‌، وعده‌ای می‌دهند و حرف از گشایش و اتفاق مبارک و خبرخوب می‌زنند‌، چهار ستون بدنم به لرزه می‌افتد که دوباره قرار است چه خاکی به سرمان شود‌!

از قدیم گفته‌اند دو صد گفته‌، چون نیم کردار نیست‌، مدیران ارجمند عجالتاً یک قدم عملی بردارند ما به عنوان هزار ساعت گفتار درمانی‌، از ایشان می‌پذیریم‌!

 

                                                                                    هوشنگ‌خان