۸۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در مسیر تولید باید قرار بگیرد

رییس مجلس شورای اسلامی ۸۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در مسیر تولید باید قرار بگیرد رییس مجلس شورای اسلامی از خدمات سازندگی خاتم‌الانبیا در سطح کشور تقدیر کرد و گفت: این مجموعه با روحیه جهادی تلاشگر پروژه‌های بزرگ کشور را دنبال می‌کند، به همین علت منع قانونی استفاده قرارگاه از اسناد خزانه باید رفع شود. […]

رییس مجلس شورای اسلامی

۸۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در مسیر تولید باید قرار بگیرد

رییس مجلس شورای اسلامی از خدمات سازندگی خاتم‌الانبیا در سطح کشور تقدیر کرد و گفت: این مجموعه با روحیه جهادی تلاشگر پروژه‌های بزرگ کشور را دنبال می‌کند، به همین علت منع قانونی استفاده قرارگاه از اسناد خزانه باید رفع شود.

به گزارش فارس، علی‌لاریجانی در مراسم افتتاح سد مخزنی کوچری با تأکید بر این‌که امنیت پایدار منابع آبی با تکمیل پروژه سد کوچری در شهرهای مختلف تأمین می‌شود، اظهار کرد: بعد از انقلاب گروه‌های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی گام برداشته اما نتوانستند به موفقیت برسند.

وی با اشاره به شکست منافقین توسط نیروهای انقلابی اضافه کرد: این گروه از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند.

رییس مجلس شورای اسلامی از ارتباط اخیر کشورهای غربی با گروهک منافقین یاد کرد و گفت: این گروه سیاه‌‌‌ترین سابقه تروریستی دنیا را به خود اختصاص داده است، اما غربی‌‌‌ها به این گروهک پناه داده و آن‌‌ها را باور کرده‌اند، در حالی که در آینده گرفتار این گروهک تروریستی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای نسبت به تکمیل پروژه انتقال آبرسانی از سرشاخه‌های دز به قم داشته‌اند و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با سرعت مطلوبی این پروژه را دنبال کرده است.

رییس مجلس شورای اسلامی، از خدمات سازندگی خاتم‌الانبیا در سطح کشور تقدیر کرد و گفت: این مجموعه با روحیه جهادی تلاشگر پروژه‌های بزرگ کشور را دنبال می‌کند، به همین علت منع قانونی استفاده قرارگاه از اسناد خزانه باید رفع شود.

وی از وجود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور یاد کرد و ادامه داد: این میزان نقدینگی باید در حوزه‌های مختلف از جمله تولید به‌کار گرفته شود، زیرا منابع فعلی دولت پاسخگوی نیاز حوزه‌های مختلف کشور نیست؛ باید در حوزه عمران، اوراق مشخص تعیین و از ظرفیت صنوف برای رسیدن به پیشرفت استفاده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که استفاده مطلوب از منابع مردم باید فراهم شود، گفت: در دو سال گذشته ۶ هزار روستا به صورت سیار از منابع آبی استفاده می‌کردند که در راستای رفع این مشکل، روستا‌‌ها باید از منابع اصلی استان‌ها استفاده کنند.

وی با تأکید بر این‌که در راستای رفع بحران آب، اقدامات مطلوبی در سطح کشور انجام می‌شود، گفت: تدبیر دولت در حوزه آبرسانی قابل تقدیر است اما امیدواریم این موضوع به شیوه مطلوب‌تر دنبال شود.

 

لاریجانی توسعه آبیاری با فشار را نیازمند نگاه ویژه مسؤولان خواند و ادامه داد: در برنامه ششم توسعه این موضوع به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.