بایبورت D915 ترکیه خطرناک ترین جاده

بایبورت D915 ترکیه خطرناک ترین جاده جاده‌های کوهستانی با پیچ و خم‌ها و دره‌هایشان همیشه خطرناک بوده‌اند. همه ما ممکن است جاده‌های ناامن زیادی دیده باشیم، اما نبودن گاردریل کنار یک جاده مرتفع کوهستانی ماجرا را خیلی ترسناک‌تر می‌کند! جاده D915یکی از این جاده‌های خطرناک کوهستانی است که در ترابزون ترکیه قرار دارد و هر […]

بایبورت D915 ترکیه خطرناک ترین جاده

جاده‌های کوهستانی با پیچ و خم‌ها و دره‌هایشان همیشه خطرناک بوده‌اند. همه ما ممکن است جاده‌های ناامن زیادی دیده باشیم، اما نبودن گاردریل کنار یک جاده مرتفع کوهستانی ماجرا را خیلی ترسناک‌تر می‌کند!

جاده D915یکی از این جاده‌های خطرناک کوهستانی است که در ترابزون ترکیه قرار دارد و هر سال جان افراد زیادی را می‌گیرد. در D915هیچ گاردریل و محافظِ کنار جاده‌ای به چشم نمی‌خورد. وضعیت خطرناک‌تر می‌شود اگر بدانید که عرض جاده تا حدی کم است که دو ماشین به سختی می‌توانند از کنار هم عبور می‌کنند. D915، استان بایبورت در شمال‌شرقی ترکیه را به روستایی در ترابزون متصل می‌کند و نزدیک به ۱۰۶ کیلومتر طول دارد.

علاوه بر نبودن حفاظ و عرض کم، ریزش سنگ‌ها و بهمن‌های ناگهانی به همراه ۲۹ پیچ با شیب بسیار زیاد، دست به دست هم داده‌اند تا این جاده، عنوان یکی از وحشتناک و پرخطر‌ترین جاده‌های جهان را از آن خود کند.

پس اگر شما از مشکلات قلبی و تنفسی رنج می‌برید یا مکرراً دچار سرگیجه می‌شوید ما به هیچ وجه این جاده را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

منبع: کارناوال