برگزاری دومین جشنواره نقاشی آب مساوی با زندگی در آبفار خراسان رضوی

برگزاری دومین جشنواره نقاشی آب مساوی با زندگی در آبفار خراسان رضوی نمایشگاه نقاشی با عنوان آب مساوی با زندگی، در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب در بین قشر کودک و نوجوان در آبفار خراسان رضوی برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی، دومین دوره مسابقات ملی […]

برگزاری دومین جشنواره نقاشی آب مساوی با زندگی در آبفار خراسان رضوی

نمایشگاه نقاشی با عنوان آب مساوی با زندگی، در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب در بین قشر کودک و نوجوان در آبفار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی، دومین دوره مسابقات ملی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان آب مساوی با زندگی براساس ابلاغیه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با فراخوانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی در بین دانش‌آموزان روستایی سطح این استان برگزار شد.

با مشارکت فعالانه امور آبفار این مجموعه بیش از ۴۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان در این مسابقه شرکت کردند.

مسابقه نقاشی آب مساوی با زندگی با هدف گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب در میان آحاد جامعه، با استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان برای گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب در مدارس ابتدایی اجرا شد تا توجه افکار عمومی را به پدیده کم آبی جلب کند.

بر همین اساس نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان روستایی در محل شرکت آبفار خراسان‌رضوی به مدت یک هفته برگزار و از تمامی شرکت‌کنندگان به رسم یادبود تقدیر شد و همچنین پس از داوری آثار، به ۲۰ نفر برگزیده این مسابقه جوایز ارزنده اهدا و ۱۰ اثر برگزیده به بخش کشوری این جشنواره راه پیدا کرد.