۳۲۱۲ مناقصه – شهرداری سرعین – اجرای تراشیدن آسفالت و اجرای سنگ فرش خیابان حدفاصل میدان دانش تا جلوی هتل لاله سرعین

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ۲/۱۴۰۰-۱/۱۴۰۰ شهرداری سرعین در نظر دارد به استناد ردیف‌های ۴۰۲۷۰۲ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری از پیمانکاران دارای رتبه راه و باند یا ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه وبودجه جهت انجام موضوع مناقصه با مشخصات ذیل اقدام نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی که تمایل به شرکت در مناقصه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ۲/۱۴۰۰-۱/۱۴۰۰

شهرداری سرعین در نظر دارد به استناد ردیف‌های ۴۰۲۷۰۲ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری از پیمانکاران دارای رتبه راه و باند یا ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه وبودجه جهت انجام موضوع مناقصه با مشخصات ذیل اقدام نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی که تمایل به شرکت در مناقصه دارند دعوت می‌نماید، جهت دریافت اسناد مناقصه در موعد مقرر به سامانه www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

نام شهر

موضوع مناقصه

محل اجراء

محل تأمین اعتبار

برآورد اولیه(ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه(ریال)

مبنای قرارداد

مدت اجراء کار

شماره مناقصه

سرعین

اجرای تراشیدن آسفالت و اجرای سنگ فرش خیابان حدفاصل میدان دانش تا جلوی هتل لاله سرعین

شهر سرعین

جاری

۲۲٫۲۰۸٫۷۹۲٫۶۲۱

۱٫۱۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰

براساس فهرست بهای ابنیه سال ۱۴۰۰ بدون تعدیل و ما به التفاوت مربوطه خواهد بود

۳ ماه

۱/۱۴۰۰

اجرای تراشیدن آسفالت و اجرای سنگ فرش خیابان حدفاصل چهارراه قهوه سویی تا سه‌راهی عارف

۹٫۶۳۴٫۶۵۶٫۵۱۷

۴۸۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۳ ماه

۲/۱۴۰۰

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه باید به یکی از صورت‌های زیر در پاکت (الف) به دستگاه مناقصه‌گزار(تا پایان وقت اداری تحویل اسناد) به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند.

۱-رسید بانکی وجه مذکور به شماره ۸۵۵۹۶۳۶۹۶۷ بانک ملت    -مهلت دریافت اسناد: از تاریخ نشر آگهی تا پایان وقت اداری ۲۸/۰۱/۱۴۰۰

۲-ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما     -مهلت تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری ۰۸/۰۲/۱۴۰۰

۳-شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است.زمان گشایش پاکات(الف، ب،ج): ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۰

۴-هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.     *مدت اعتبار ضمانتنامه سه ماه از آخرین روز تسلیم پيشنهادات خواهد بود.

۵-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج است.   *درج این آگهی هیچگونه تعهدی برای دستگاه مناقصه‌گزار ایجاد نمی‌کند.

۶-شماره شبا ۷۵۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۵۵۹۶۳۶۹۶۷ IR     کداقتصادی: ۴۱۱۴۱۷۴۵۴۱۸۳

*مناقصه‌گران می‌توانند جهت رؤیت مناقصه این شهرداری و دریافت اسناد به سامانه www.setadiran.ir مراجعه و در زمان قید شده ارسال نمایند.

*محل تحویل اسناد: دبیرخانه شهرداری سرعین