۳۲۳۴ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش یک دستگاه لیفتراک سه تنی از رده خارج شده سهند تبریز

آگهی دعوت به مزایده عمومی فروش یک دستگاه لیفتراک سه تنی از رده خارج شده سهند تبریز مزایده شماره: ASPC-400/2061/S شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد یک دستگاه لیفتراک سه تنی از رده خارج شده سهند تبریز را از طریق مزایده عمومی یک مرحله‌ای  واگذار نماید. لذا بدین وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و […]

آگهی دعوت به مزایده عمومی

فروش یک دستگاه لیفتراک سه تنی از رده خارج شده سهند تبریز

مزایده شماره: ASPC-400/2061/S

شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد یک دستگاه لیفتراک سه تنی از رده خارج شده سهند تبریز را از طریق مزایده عمومی یک مرحله‌ای  واگذار نماید.

لذا بدین وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­گردد، حداکثر تا روز شنبه مورخ ۰۱/۰۳/۱۴۰۰ با ارسال درخواست کتبی خود به آدرس ایمیل Safadela@aryasasol.com  اسناد مزایده را دریافت نموده و  پس از بازدید از دستگاه فوق (با هماهنگی قبلی)، فرم پیشنهاد قیمت و تضمین شرکت در مزایده را به همراه سایر اسناد و مدارک درخواست شده، در پاکت دربسته با ذکر موضوع و شماره مزایده، به آدرس: استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی(عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، شرکت پلیمر آریاساسول، دبیرخانه شرکت پلیمرآریاساسول، کمیسیون معاملات ارسال نمایند.

بازدید از اقلام همه روزه (به استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعد از ظهر امکان­پذیر است.

 

 

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱ و ۰۹۱۲۸۷۲۸۷۸۱

امور قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول