بانک اقتصادنوین در «کیفیت» سرآمد شد

بانک اقتصادنوین در «کیفیت» سرآمد شد تندیس«سرآمد کیفیت» در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک اقتصادنوین اهدا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این همایش با تأیید انجمن دارندگان استاندارد ایران، شورای عالی سیاست‌گذاران و سازمان ملی استاندارد ایران و با حضور مقامات و مسؤولان بلندپایه کشور […]

بانک اقتصادنوین در «کیفیت» سرآمد شد

تندیس«سرآمد کیفیت» در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک اقتصادنوین اهدا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این همایش با تأیید انجمن دارندگان استاندارد ایران، شورای عالی سیاست‌گذاران و سازمان ملی استاندارد ایران و با حضور مقامات و مسؤولان بلندپایه کشور تندیس «سرآمد کیفیت» به سید حسین وهابی مدیر امور دفاتر بازاریابی و بانکدرای شرکتی به عنوان نماینده بانک اقتصادنوین اهدا شد.

براساس این گزارش، دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری با هدف بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارایه راهکارهای نوین برای برآورده کردن انتظارات مشتری، تغییر نگرش در فرایند تولید و …، به همت انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و با همکاری وزارتخانه‌های صنعت و معدن و تجارت، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و سازمان ملی استاندارد ایران با حضور اساتید دانشگاه‌ها، مدیران، کارشناسان و نمایندگان سازمان‌ها، شرکت‌ها و انجمن‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد.

 

برگزاری سخنرانی، ارایه مقاله، برگزاری پنل و کارگاه‌های تخصصی، معرفی برترین‌‌ها و تجلیل از منتخبان از جمله برنامه‌های این همایش بود.