بانک‎های جهان آماده همکاری با بانک ملی هستند

بانک‎های جهان آماده همکاری با بانک ملی هستند مدیرعامل بانک ملی از شعبه‌های سعادت‌آباد و ایثار تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران از نزدیک با آنان سخن گفته و در خصوص موضوعات مطرح شده رهنمود‌های لازم را ارایه کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این دیدار بر اهمیت فعالیت‌های ارزی و استفاده بهینه از […]

بانکهای جهان آماده همکاری با بانک ملی هستند

مدیرعامل بانک ملی از شعبه‌های سعادت‌آباد و ایثار تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران از نزدیک با آنان سخن گفته و در خصوص موضوعات مطرح شده رهنمود‌های لازم را ارایه کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این دیدار بر اهمیت فعالیت‌های ارزی و استفاده بهینه از فرصت‌های ایجاد شده در زمینه فعالیت‌های سوئیفت وامور بین‌الملل تأکید شد.

مدیرعامل به جایگاه رفیع بانک نزد مشتریان و اعلام آمادگی بانک‌های بزرگ بین‌المللی برای همکاری با بانک ملی ایران اشاره کرده و این موقعیت را یک فرصت بی‌نظیر در شرایط رقابتی امروز دانست.

 

در ادامه این گفت وگوی صمیمانه پیرامون اهمیت نیروی انسانی و نقش مدیران در پیشبرد اهداف بانک و اهمیت مشتری مداری و جلب رضایت ارباب رجوع توضیحاتی توسط مدیرعامل بانک ارایه و بر لزوم هماهنگی واحد‌ها در سطح ادارات امور شعب و حتی در سطح بانک برای استفاده بهینه و حداکثری از منابع و امکانات موجود تأکید کردند.