مجوز استفاده‌ درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه‌ اپراتور‌‌ها به وزارت ارتباطات

معاون اول رییس‌جمهور، ابلاغ کرد مجوز استفاده‌ درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه‌ اپراتور‌‌ها به وزارت ارتباطات اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور، مجوز استفاده‌ درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه‌ اپراتور‌‌ها را به وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ابلاغ کرد. به گزارش سیتنا، پایگاه اطلاع‌رسانی عمومی قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، […]

معاون اول رییس‌جمهور، ابلاغ کرد

مجوز استفاده‌ درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه‌ اپراتور‌‌ها به وزارت ارتباطات

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور، مجوز استفاده‌ درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه‌ اپراتور‌‌ها را به وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ابلاغ کرد.

به گزارش سیتنا، پایگاه اطلاع‌رسانی عمومی قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، نوشت: اسحاق جهانگیری، تصویب‌نامه‌ هیأت وزیران در خصوص مجوز استفاده‌ صددرصد درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه‌ اپراتور‌‌ها جهت تحقق اهداف و برنامه‌های خدماتی عمومی اجباری و پایه به وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات را ابلاغ کرد.

متن کامل ابلاغیه به شرح زیر است:

هیات وزیران در جلسه ۱۳/۰۵/۱۳۹۵به پیشنهاد شماره ۴۰۰۷۴/۱ مورخ ۰۴/۰۵/۱۳۹۵ وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و به استناد ماده (۹) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) –مصوب ۱۳۹۳– تصویب کرد.

۱- به وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اجازه داده می‌شود صددرصد درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه کارور‌‌ها (اپراتورها) را جهت تحقق اهداف و برنامه‌های خدماتی عمومی اجباری و پایه با اولویت روستا‌‌ها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت مطابق نظام نامه اجرایی خدمات عمومی اجباری مخابراتی (USO) مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از محل ردیف‌های پیش‌بینی شده در قوانین بودجه سنواتی به صورت درآمد–هزینه در صورت لزوم با استفاده از مشارکت کارور‌‌ها (اپراتورها) به مصرف برساند.

۲- به منظور تحقق اهداف مندرج در ماده (۹) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و توسعه بخش ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک، به وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اجازه داده می‌شود صددرصد  منابع یاد شده را براساس موافقتنامه مبادله با سازمان برنامه و بودجه کشور در طرح‌های توسعه‌ای و کمک‌های فنی و اعتباری هزینه کند.

۳- مبلغ واریزی به حساب مربوط در خزانه داری کل کشور با مبادله موافقتنامه و در سقف اعتبار تخصیص یافته قابل پرداخت می‌باشد.

 

این مقرره در جلسه مورخ ۱۳۹۵٫۰۵٫۱۳ هیأت وزیران تصویب و با شماره ۵۸۰۲۱ مورخ ۱۷/۰۵/۱۳۹۵ از سوی معاون اول رییس‌جمهور به وزارتخانه‌های ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ گردید.