۳۳۹۰ مناقصه – شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – خرید انواع پایه چراغ خیابانی

  پیرو آگهی‌های منتشرشده در روزنامه مناقصه‌مزایده در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ آبان سال جاری بابت مناقصه شماره ۳۱-۱۴۰۰ موضوع خرید انواع پایه چراغ خیابانی بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند فراخوان مناقصه یاد شده به شرح ذیل اصلاح و اسناد جدید آن از سامانه ستاد قابل دریافت می‌باشد. مقتضی است متقاضیان جدید و مناقصه‌گران قبلی جهت […]

 

پیرو آگهی‌های منتشرشده در روزنامه مناقصه‌مزایده در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ آبان سال جاری بابت مناقصه شماره ۳۱-۱۴۰۰ موضوع خرید انواع پایه چراغ خیابانی بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند فراخوان مناقصه یاد شده به شرح ذیل اصلاح و اسناد جدید آن از سامانه ستاد قابل دریافت می‌باشد.

مقتضی است متقاضیان جدید و مناقصه‌گران قبلی جهت دریافت اسناد این مناقصه به سامانه ستاد مراجعه نمایند.

·      مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

·      نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای

·      موضوع مناقصه: موضوع مناقصه عبارت است از خرید انواع پایه چراغ خیابانی به شرح جدول ذیل (تحویل در انبار خریدار)

ردیف

شرح

واحد

مقدار

۱

پایه چراغ ۹ متری لوله‌ای با بازوی ۲ متری دوطرفه

اصله

۳۰۰

۲

پایه چراغ لاک‌پشتی ۱۲ متری ۸ ضلعی با بازوی ۱ متری دوطرفه

اصله

۴۰۰

 

زمان، مهلت، مبلغ و نحوه دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۰ لغایت ۰۶/۰۹/۱۴۰۰ به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار :

تلفن: ۳۱۱۳۷۳۴۰ و ۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴  فکس: ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴ پیام کوتاه ۰۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونیک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مبلغ و نوع تضمین شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي یا واریز مبلغ ۱٫۹۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌حساب جاری۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات شعبه برق زاهدان به نام ساير درآمدها شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

زمان و محل تحويل تضمین شرکت در فرآیند کار: پیشنهاددهندگان می‌بایست ضمن بارگذاری تصاویر کلیه مدارک پاکات (الف، ب و ج) در سامانه الکترونیکی دولت تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۷/۰۹/۱۴۰۰ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرایط درج شده در اسناد مناقصه در پاکات لاک و مهر شده تا مهلت تعیین شده فوق به دبیرخانه شرکت به نشاني: زاهدان، خیابان دانشگاه، حدفاصل دانشگاه ۳۷ و ۳۹، شرکت توزيع نيروي برق سیستان و بلوچستان اقدام نمایند. لازم به ذکر تمامی فرآیند مناقصه از طریق سامانه تدارکات دولت صورت می‌پذیرد.

تاريخ و محل گشايش پاكات:‌ پیشنهادات ارائه شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۸/۰۹/۱۴۰۰ در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گشایش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند جهت اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

مدت قرارداد: ۳ ماه

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاملات صنعت برق به نشانیTender.tavanir.org.ir یا سایت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به نشانی www.sbepdc.ir همچنین پایگاه ملی مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir مراجعه فرمایند. بدیهی است این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.«سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است».

به پيشنهاداتي كه فاقد سپرده يا امضاء، مشروط و مخدوش و سپرده‌هاي کمتر از ميزان مقرر، چك شخصي و نظایر آن و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

در ضمن ارائه گواهی‌های مطابقت با استاندارد تولید کالاهای تخصصی صنعت برق از شرکت توانیر برای کالاهای موضوع مناقصه الزامی است.

امور تدارکات و قراردادها

شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان