۳۳۹۱ مزایده – شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران – فروش کنتورهای اسقاطی انبار مرکزی

آگهی مزایده عمومی به شماره ۲/۱۴۰۰/م۲ شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران در نظر دارد نسبت به فروش کنتورهای اسقاطی انبار مرکزی (هنگام) از طریق مزایده عمومی با وضعیت موجود و به‌صورت تجمیعی اقدام نماید. ۱-نام دستگاه مزایده‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران ۲-مهلت و محل دریافت اسناد مزایده: متقاضیان […]

آگهی مزایده عمومی به شماره ۲/۱۴۰۰/م۲

شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران در نظر دارد نسبت به فروش کنتورهای اسقاطی انبار مرکزی (هنگام) از طریق مزایده عمومی با وضعیت موجود و به‌صورت تجمیعی اقدام نماید.

۱-نام دستگاه مزایده‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران

۲-مهلت و محل دریافت اسناد مزایده: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند از تاریخ درج آگهی اسناد مزایده را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۰ مبلغ ۷۰۰٫۰۰۰ ریال بانضمام ۹% مالیات بر ارزش‌افزوده به مبلغ ۶۳٫۰۰۰ ریال جمعاً به مبلغ ۷۶۳٫۰۰۰ ریال به‌حساب جاری ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی واریز و اسناد را به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) دریافت نمایند.

۳-مبلغ سپرده شرکت در مزایده: به میزان ۵% مبلغ پیشنهادی وفق ماده ۳ اوراق شرایط شرکت در مزایده و به یکی از روش‌های ذیل می‌باشد:

فیش واریز نقدی حساب‌جاری ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران و یا ضمانتنامه بانکی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران تهیه و ضمیمه پیشنهاد به دستگاه مزایده‌گزار تسلیم نماید.

به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴-مهلت و محل تحویل پیشنهاد: تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۰ دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۵-زمان و محل گشایش پاکت‌های مزایده: ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۰ در محل دفتر مدیریت امور بازرگانی و قراردادها شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۶-به پیشنهادهای فاقد مهر و امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در این آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه، در اسناد مزایده مندرج می‌باشد. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاددهندگان در جلسه کمیسیون مزایده با معرفی‌نامه معتبر بلامانع می‌باشد.

۸-هزینه درج آگهی (دو نوبت) به عهده مزایده‌گزار است و کمیسیون در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است و مبلغ پرداختی بابت خرید اسناد قابل استرداد نمی‌باشد.

نشانی سایت ملی مناقصات: http://iets.mporg.ir

-نشانی سایت شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران: http://t2ww.tpww.ir

-نشانی سایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:http://www.nww.ir

-نشانی سایت ستاد ایران: www.setadiran.ir