سیاست پوتین در قبال سوریه هوشمندانه است

    دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان این‌که «تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌ایم»، گفت: سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه استحسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با ایسنا تصریح‌کرد: محور آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدع و محرک عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی به نام «داعش و […]

    دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان این‌که «تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌ایم»، گفت: سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه استحسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با ایسنا تصریح‌کرد: محور آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدع و محرک عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی به نام «داعش و جبهه النصره» هستند.وی ادامه داد: صهیونیست‌‌‌ها با این اقدام، منطقه و حتی غرب را ناامن ساخته و آن‌‌‌ها را با بحران آوارگان و تروریسم مواجه کرده‌اند. از ابتدای بحران سوریه، سرزمین اشغالی فلسطین به پناهگاه و محل مداوای تروریست‌های تکفیری مبدل شده است و تروریست‌های تکفیری هیچ اقدامی علیه رژیم نامشروع اسرائیل نمی‌کنند، چون اساساً توسط صهیونیست‌‌‌ها تغذیه و هدایت می‌شوند.

وی تأکیدکرد: ما با قامت ایستاده و با صدای بلند از سوریه، عراق و کشورهای در معرض تهدید تروریسم در منطقه حمایت می‌کنیم و آن را در راستای امنیت جمعی منطقه و امنیت ملی کشورمان می‌دانیم.

این دیپلمات کشورمان خاطرنشان‌کرد: آمریکا و برخی بازیگران خارجی در سوریه و عراق با پیگیری سیاست نادرست استفاده ابزاری از تروریسم، مانع جدی تحقق امنیت و ثبات منطقه هستند.

وی با تأکید بر این‌که «سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه است»، گفت: حزب‌ا… لبنان سهم بزرگی در مبارزه با تروریسم و امنیت منطقه و لبنان دارد و ما به آن افتخار می‌کنیم.

 

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان این‌که «از ابتکار عمل سازمان ملل در تحقق راه‌حل سیاسی مبتنی بر اراده واقعی مردم سوریه حمایت می‌کنیم»، گفت: بی‌تردید صهیونیست‌‌ها و تروریست‌‌‌ها عامل اصلی کشتار مردم سوریه هستند.