۳۴۰۲ مناقصه – شرکت معدن‏ فرآور امداد – بارگیری و حمل باطله به میزان حداقل ۱۵٫۰۰۰ تن ماهانه

  «آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار» شرکت معدن‏فرآور امداد در نظر دارد، بارگیری و حمل باطله به میزان حداقل ۱۵٫۰۰۰ تن ماهانه، با متوسط فاصله حمل ۶۰۰ متر از مناطق سنگ‏جویی در معدن‏ سنگ تراورتن آتشکوه محلات را به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. از پیمانکاران متقاضی که دارای حداقل یک دستگاه لودر ۹۸۸ کاترپیلار(یا […]

 

«آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار»

شرکت معدن‏فرآور امداد در نظر دارد، بارگیری و حمل باطله به میزان حداقل ۱۵٫۰۰۰ تن ماهانه، با متوسط فاصله حمل ۶۰۰ متر از مناطق سنگ‏جویی در معدن‏ سنگ تراورتن آتشکوه محلات را به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

از پیمانکاران متقاضی که دارای حداقل یک دستگاه لودر ۹۸۸ کاترپیلار(یا معادل آن) و یک دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی می‏باشند، تقاضا می‏شود جهت مشارکت در فراخوان، مدارک خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰/۹/۱۴۰۰ به آدرس دفاتر شرکت ارسال نمایند.

بدیهی است پس از بررسی و ارزیابی‏های اولیه در صورت احراز صلاحیت، جهت مراحل آتی از پیمانکار دعوت به عمل خواهد آمد. وصول اسناد و مدارک تکمیل شده هیچ‏گونه تعهدی به لحاظ دعوت و انتخاب پیمانکار برای شرکت معدن فرآور امداد ایجاد نخواهد کرد.

آدرس دفاتر شرکت:

–        تهران: خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، نرسيده به خیابان ظفر، روبروي پارك صبا، نبش كوچه یزدان‌پناه،‌ پلاك ۱، مجتمع اقتصادی کمیته امداد، ساختمان ۲، طبقه ۲

 تلفن: ۵-۸۸۸۷۸۵۳۲-۰۲۱

–        استان مرکزی: شهرستان محلات، بلوار شهید بهشتی غربی، نبش خیابان شهید فیاض بخش

کدپستی: ۳۷۸۱۶۶۶۸۴۳

تلفن: ۴۳۲۲۴۹۰۸-۰۸۶ و ۰۹۲۰۹۵۱۳۰۱۲

آدرس محل بازدید: استان مرکزی، شهرستان محلات، کیلومتر ۲۰ جاده محلات دلیجان، معدن سنگ تراورتن آتشکوه
(بازدید از ساعت ۸ لغایت ۱۷)