۳۴۱۱ مناقصه – شرکت پایانه‌های نفتی ایران – تأمین کالااز تولید کنندگان داخلی

آگهي تجدید فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصه‌گران مناقصه شماره MM/21/99 شماره سامانه دولت (ستاد) ۲۰۰۰۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۶۴ شرکت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد تأمین کالای ذیل را از تولید کنندگان داخلی و با در نظر گرفتن شرایط کلی مشروحه زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به صورت فراخوان عمومی ارزیابی کیفی […]

آگهي تجدید فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصه‌گران مناقصه شماره MM/21/99 شماره سامانه دولت (ستاد) ۲۰۰۰۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۶۴

شرکت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد تأمین کالای ذیل را از تولید کنندگان داخلی و با در نظر گرفتن شرایط کلی مشروحه زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به صورت فراخوان عمومی ارزیابی کیفی به مناقصه‌گران واجد شرايط واگذار نماید:

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه‌گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترو نیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.

شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۴۱۹۳-۰۲۱ و اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایر استان‌ها، در سایت سامانه (WWW.SETADIRAN.IR) بخش “ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه‌گر” موجود است.

الف) شرح مختصر خدمات: خرید ۲دستگاه خودروی آتش‌نشانی فوماتیک مطابق مشخصات اعلام شده در اسناد مناقصه و به صورت دو مرحله‌ای

ب) نام و نشانی مناقصه‌گزار: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نشانی: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از برج سفید، خیابان شهید حجت سورییستان هفتم)،- پلاک ۱۱

ج) برآورد تقریبی کارفرما: ۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(یکصد و هشتاد میلیارد) ريال

د) معيارهاي ارزيابي كيفي مناقصه‌گران:

۱- توان مالی: ۳۰ امتیاز

 (حسب ماده ۲۵ آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات)

۵- داشتن تجربه و دانش در زمینه مورد نظر: ۲۵ امتیاز

۲- ارزیابی مشتریان قبلی و حسن شهرت: ۱۰ امتیاز

 (حسب ماده ۲۶ آیین‌نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات)

۶- حسن سابقه: ۵ امتیاز

۳- تضمین کیفیت خدمات و محصولات: ۱۰ امتیاز

۷- نظام کیفیت و نحوه تضمین محصولات (گارانتی): ۵ امتیاز

۴- استانداردهای تولید: ۱۰ امتیاز

۸- ظرفیت تولید: ۵ امتیاز

کلیه مناقصه‌گران مکلفند آگهی حاضر و جداول مرتبط با ارزیابی کیفی که در سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) وسایت شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نشانی WWW.IOTCO.IR موجود می‌باشد را دریافت و ضمن تکمیل، مهر و امضای آن‌ها و الصاق مستندات مربوطه به همراه سایر اسناد و مدارک ذکر شده در این آگهی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) تغذیه نمایند.

تذکر ۱: حداقل امتیاز کیفی قابل قبول برابر با ۶۰ می‌‌باشد.

تذکر۲: به منظور بررسی معیار تجربه جهت معادل سازی مبالغ قراردادی، با استفاده از نرخ تورم اعلامی از مراجع قانونی، مبالغ قرادادی به روز رسانی گردیده و ملاک سنجش قرار خواهد گرفت.

هـ) شرايط مناقصه‌گران متقاضي:

۱- داشتن تجربه در انجام خدمات مورد نیاز، داشتن تجهيزات، امكانات، تخصص لازم، توانايي فني و مالي انجام كار مطابق استانداردهاي رايج صنعت نفت.

۲- توانایی ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: به مبلغ ۷٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(هفت میلیارد و پانصد میلیون)ريال حسب آیین‌نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران و همچنين تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان ۱۰ درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه در ضمن تضامین صادره می‌بایست مطابق فرمت‌های نمونه پیوست آیین‌نامه مذکور ارائه گردد؛ لذا این شرکت از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد معذور بوده و هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص نخواهد داشت. همچنین از هر صورت وضعیت مناقصه‌گر برنده ده درصد تحت عنوان تضمین حسن انجام کار کسر می‌گردد.

۳- داشتن سابقه کار مفید و مرتبط با خدمات مورد نظر

۴- داشتن نیروهای متخصص در حوزه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی، اداری، مدیریتی و همچنین تجهیزات مناسب مطابق با استانداردهای رایج در صنعت نفت.

۵- دارا بودن شخصيت حقوقي

۶-ارائه شناسه ملی حسب ماده ۱۶ آیین‌نامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی

۷- ارائه تصویر مصدق کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضا

۸- با عنايت به ابلاغيه شماره ۱۴۰۹۳۵/۱ مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۹ دبير محترم كارگروه سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) و تأكيد مؤكد بر الزام بكارگيري امضاي الكترونيكي اسناد پاكت‌هاي (ب) و (ج) و عدم پذيرش نسخ فيزيكي واسناد فاقد امضاي الكترونيكي (داراي مهرگرم)، كليه مناقصه‌گران موظف مي‌باشند تمامي اسناد پاكت‌هاي (ب) و(ج) را با امضاء الكترونيكي وکپی ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کاردر موعد مقرر در اسناد از طريق سيستم سامانه ستاد بارگذاري نمايند در غير اين صورت مناقصه‌گزار از پذيرش نسخه فيزيكي اسناد (به جز اصل ضمانتنامه) پيش گفته معذور خواهد بود.

و) مدت اعتبار پیشنهاد: مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ ارائه پیشنهاد مالی به مدت ۹۰روز که این مدت قابل تمدید تا سه ماه دیگر می‌باشد.

ز) زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی:

۱-مهر و امضای زیر تمام اسناد توسط صاحبان مجاز شرکت‌ها الزامی بوده و در صورت عدم رعایت موضوع، كارفرما از قرائت نرخ پیشنهادی ایشان خودداری به عمل خواهد آورد و در این صورت آن شرکت حق هر گونه ادعا و اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نماید.

۲- در صورتی كه هر یك از شرکت‌ها تمایل به استفاده از مهر امضا داشته باشند می‌بایست موضوع استفاده از مهر امضا و در حكم اصل بودن آن را توسط صاحبان مجاز امضای خود طی نامه رسمی اعلام نموده و نامه را همراه با سایر اسناد در پاكت (ب) ارائه نمایند.

۳- كلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به مدت ۷ روز از زمان درج آگهی نوبت اول نسبت به دریافت اسناد و معيارها و جداول ارزيابي كيفي از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام و حداکثر ظرف مهلت ۱۴ روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد ضمن تكميل، مهر و امضاي آن‌ها و الصاق مستندات مربوطه به همراه ساير اسناد، مدارك و گواهينامه‌هاي ذكر شده در آگهي نسبت به تغذیه اسناد پیش گفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند. همچنين مناقصه‌گران مي‌توانند جهت رؤیت آگهي به سايت‌هاي WWW.SHANA.IR، HTTP://IETS.MPORG.IR و WWW.IOTCO.IR مراجعه نمايند.

تذکر ۱: مناقصه‌گزار در قبول و یا رد مدارك مناقصه‌گران در تمام مراحل اختيار تام خواهد داشت.

تذکر ۲: پس از بررسي‎ فرم‌های ارزشیابی و مدارک دریافتی، اسناد مناقصه به متقاضيان واجد شرايط تحويل داده خواهد شد.
تذکر ۳: به مدارک
ی که به صورت ناقص ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

روابط عمومي