۳۴۱۴ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران – خرید و نصب و راه‌اندازی دتکتور دستگاه HPLC/خرید فرم و اوراق چاپی…

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به موضوعات ذیل اقدام نماید. از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مناقصه را دارند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد و تحویل پیشنهاد طبق برنامه زمان‌بندی ذیل جهت […]

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به موضوعات ذیل اقدام نماید. از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مناقصه را دارند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد و تحویل پیشنهاد طبق برنامه زمان‌بندی ذیل جهت دریافت اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) اقدام و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در زمان مقرر در سامانه درج نمایند. در ضمن یادآور می‌شود کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و گشایش پاکات از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

 

موضوع

نام واحد

مبلغ سپرده شركت
(ريال)

زمان توزیع اسناد

زمان اخذ پيشنهادات

زمان‌ گشایش پاکات مرحله اول

 

زمان گشایش پاکات مرحله دوم

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

۱-خرید و نصب و راه‌اندازی دتکتور دستگاه HPLC مارک WATERS

دانشکده بهداشت

۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۸/۰۹/۱۴۰۰ لغایت ۰۱/۱۰/۱۴۰۰

۱۲/۱۰/۱۴۰۰

۱۳/۱۰/۱۴۰۰

۲-خرید فرم و اوراق چاپی

مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳-خرید، طراحی، اجراء، بسترسازی، نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان حریق

دانشکده داروسازی

۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

۴- واگذاری خودرو سواری

مرکز بهداشت جنوب

۱٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۰/۱۰/۱۴۰۰

۱-   واگذاری خودرو سواری و مینی‌بوس

شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

محل گشایش پاکات: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه همکف، سالن G6

تذکر: کلیه اسناد باید در سه پاکت «الف» و «ب»و «ج» در سامانه ستاد بارگذاری گردد در ضمن به‌منظور تطبیق ضمانتنامه یا فیش واریزی بارگذاری شده بایستی اصل آن را در مهلت زمانی ارائه پیشنهادها به آدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان قدس، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه ۲، اتاق ۲۰۵ تحویل نمایید.

تذکر: در خصوص بند ۳- شرکت‌کنندگان می‌بایست علاوه بر بارگذاری در سایت فوق فیزیک پاکات «الف و ب» (اسناد ارزیابی کیفی) را به انضمام ضمائم آن به امور قراردادها به آدرس: بلوار کشاورز، نبش قدس، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی، طبقه ۲، اتاق ۲۰۵ در تاریخ مقرر (۱۲/۱۰/۱۴۰۰ ) تحویل نمایند.

شرایط متقاضیان در خصوص بند ۳:

۱-  ارائه ایران کد و داشتن تأییدیه صلاحیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر مراجع ذیربط

۲-  ارائه مدارک تأییدیه صلاحیت در زمینه طراحی و اجراء در تمام بخش‌های معماری، برق و مکانیک از سازمان آتش‌نشانی تهران

 تذکر: سپرده قابل ‌قبول براي شركت در مناقصه واريز وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي معتبر با مهلت حداقل ۳ ماه اعتبار مي‌باشد.

 

مديريت نظارت و توسعه امور عمومي

دانشگاه علوم پزشكي

و خدمات بهداشتی درمانی تهران