۳۴۱۵ مزایده – شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیاء – فروش پسته خشک

مزایده فروش پسته خشک   شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیاء در نظر دارد مقدار تقریبی حدود ۷۰ تن محصول پسته خشک تولیدی خود رقم کله قوچی را به شرح ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. لذا از متقاضیان دعوت می گردد از تاریخ نشر آگهی جهت رویت نمونه […]

مزایده فروش پسته خشک

 

شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیاء در نظر دارد مقدار تقریبی حدود ۷۰ تن محصول پسته خشک تولیدی خود رقم کله قوچی را به شرح ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. لذا از متقاضیان دعوت می گردد از تاریخ نشر آگهی جهت رویت نمونه پسته و اطلاع از شرایط مزایده به دفتر مرکزی شرکت به آدرس: استان قزوین، کیلومتر ۱۵ جاده قدیم آبیک به قزوین، دهستان کوهپایه شرقی، جاده زرگر، مجتمع کشاورزی کوثر مراجعه و یا با تلفن: ۰۲۱۶۶۲۸۲۰۶۰ و همراه ۰۹۳۳۹۴۳۴۲۲۵ تماس حاضل نمایند. لازم به ذکر است نمونه پسته ارسالی عین محصول بوده و ارائه پیشنهاد قیمت بر اساس نمونه پسته ارسالی خواهد بود.

جلسه مزایده روز دوشنبه مورخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۰ در محل دفتر مرکزی شرکت محیا برگزار خواهد شد.

شرکت محیا در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات در هر یک از اقلام مزایده مختار است.

۵ درصد قیمت پیشنهادی به عنوان سپرده شرکت در مزایده تعیین گردیده که می بایست به حساب شماره ۸۵۰۴۳۲۸۸۴ یا شماره حساب شبا ir160160000000000850432884 بانک کشاورزی شعبه آبیک واریز شده و فیش بانکی آن به همراه پاکت پیشنهاد قیمت تحویل امور اداری شرکت گردد.

مقادیر درج شده در جدول حدودی می باشد.

ردیف

نوع پسته

مقدار به کیلوگرم

ردیف

نوع پسته

مقدار به کیلوگرم

۱

خندان درجه یک زیرآبی

۲۰۰۰

۵

خندان درجه دو روآبی

۱۰۰۰۰

۲

خندان درجه دو زیرآبی

۱۰۰۰۰

۶

خندان درجه سه روآبی

۸۰۰۰

۳

خندان درجه سه زیرآبی

۱۵۰۰۰

۷

دهن بست درجه یک زیرآبی

۵۱۵۰

۴

خندان درجه یک روآبی

۳۰۰۰

۸

دهن بست درجه دو روآبی

۱۶۱۵۰

۹

مغز پسته

۷۰۰