آگهی مناقصه ۱-نام مناقصهگزار: دانشگاه یزد به آدرس یزد- صفائیه- خیابان پژوهش- پردیس اصلی دانشگاه تلفن: ۳۱۲۳۳۴۴۲- ۰۳۵ ۲-موضوع مناقصه : پروژه اجرای معماری داخلی سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد ۳-زمان دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ ۹۵٫۰۵٫۲۶ لغایت ۹۵٫۰۵٫۳۱ در ساعات اداری دبیرخانه مرکزی دانشگاه ۴- مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد: فیش واریزی به مبلغ […]
آگهی مناقصه
۱-نام مناقصهگزار: دانشگاه یزد به آدرس یزد- صفائیه- خیابان پژوهش- پردیس اصلی دانشگاه
تلفن: ۳۱۲۳۳۴۴۲- ۰۳۵
۲-موضوع مناقصه : پروژه اجرای معماری داخلی سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد
۳-زمان دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ ۹۵٫۰۵٫۲۶ لغایت ۹۵٫۰۵٫۳۱ در ساعات اداری دبیرخانه مرکزی دانشگاه
۴- مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد: فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ ریال، که می بایست از طریق سامانه الکترونیک دانشگاه به آدرس http://www.yazd.ac.ir پرداخت گردد.
۵- آدرس محل دریافت اسناد: یزد- خیابان پژوهش، پردیس اصلی، ساختمان آمفی تئاتر، دبیرخانه مرکزی دانشگاه
۶- زمان تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری روز سهشنبه مورخ ۹۵٫۰۶٫۱۶– دبیرخانه مرکزی دانشگاه
۷- محل برگزاری مناقصه: دانشگاه یزد- سازمان مرکزی، معاونت اداری و مالی
۸- زمان بازگشایی پاکتها: پیشنهادات واصله ساعت۱۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۵٫۰۶٫۱۷ با حضور اعضای کمیسیون مناقصه باز و قرائت میگردد. به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه با معرفینامه کتبی آزاد میباشد.
۹-تضمین شرکت در مناقصه:تضمین شرکت در مناقصه ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال میباشد که میبایست به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی و یا چک بانکی تضمین شده و یا به شماره حساب ۲۰۰۷۵۱۶۶۴۱ بانك تجارت شعبه دانشگاه يزد به نام حساب سپرده دانشگاه در پاکت الف قرار گرفته و همزمان با سایر پاکتها تحویل مناقصهگزار گردد. ضمنا تضمین کمتر از مبلغ یاد شده یا سایر موارد (چک شخصی، اوراق مشارکت و …) قابل قبول نمیباشد.
۱۰-پرداخت هزینه چاپ آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه میباشد.
۱۱-سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است.
روابط عمومی دانشگاه یزد
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.