گفته میشود که رنو و جیلی به امضای یک قرارداد سرمایهگذاری مشترک نزدیک هستند که به این کشور اجازه میدهد تا تولید خودرو در کرهجنوبی را با هدف صادرات بدون عوارض گمرکی به ایالات متحده آغاز کند. به گزارش مناقصهمزایده، این قرارداد هنوز امضاء نشده است، اما گزارش شده است که پس از آغاز مذاکرات […]
گفته میشود که رنو و جیلی به امضای یک قرارداد سرمایهگذاری مشترک نزدیک هستند که به این کشور اجازه میدهد تا تولید خودرو در کرهجنوبی را با هدف صادرات بدون عوارض گمرکی به ایالات متحده آغاز کند. به گزارش مناقصهمزایده، این قرارداد هنوز امضاء نشده است، اما گزارش شده است که پس از آغاز مذاکرات در اوایل سال ۲۰۲۱، بسیار نزدیک به رسمی شدن است. طبق منابع مختلف سرمایهگذاری مشترک بهزودی به صورت رسمی و احتمالاً همراه با یک برند جدید معرفی خواهد شد. طبق گزارشها، طراحی خودروی جدید رنو بر روی پلتفرم CMA ساخته میشود و همچنین بازاریابی و فروش در چین انجام خواهد داد. جیلی همچنین میخواهد ساخت کراساوور Lynk & Co 01 را در کارخانه رنو-سامسونگ واقع در شهر صنعتی بوسان، در کرهجنوبی آغاز کند. این خودرو با پیشرانههای بنزینی، هیبریدی یا پلاگین هیبریدی در دسترس است و به نظر میرسد جیلی میخواهد دو نمونه اول را در کره بسازد و زنجیرههای محلی تأمین قطعات را راهاندازی کند تا همه چیز کار کند. رنو بیش از یک سال است که در چین حضور ندارد و این راهی برای ورود مجدد به بازار بزرگ چین یا فقط راهی برای دستیابی به جای دیگری در قاره آسیا خواهد بود. در حالحاضر، هیچ یک از دو سازنده چیزی در مورد این معامله نگفتهاند، اما انتظار میرود که بهزودی بهطور رسمی همکاری خود را اعلام کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.