رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسانرضوی، گفت: استقبال نکردن پیمانکاران از مناقصههای راهداری موجب تأخیر در اجرای روکش جادههای استان شده است. به گزارش مناقصهمزایده، علی رجایی؛ افزود: این مناقصهها به دلیل نداشتن اعتبار نقدی و اختصاص اوراق اسناد خزانه سه ساله، مورد استقبال پیمانکاران قرار نمیگیرند. وی ادامه داد: […]
رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسانرضوی، گفت: استقبال نکردن پیمانکاران از مناقصههای راهداری موجب تأخیر در اجرای روکش جادههای استان شده است. به گزارش مناقصهمزایده، علی رجایی؛ افزود: این مناقصهها به دلیل نداشتن اعتبار نقدی و اختصاص اوراق اسناد خزانه سه ساله، مورد استقبال پیمانکاران قرار نمیگیرند. وی ادامه داد: افزایش بیرویه قیمت مصالح اعم از قیر و مصالح سنگی، دیگر چالش پیشروی راهداری خراسانرضوی برای اجرای پروژه نگهداری راهها میباشد. رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسانرضوی، میانگین سن ناوگان راهداری استان را ۳۰ سال عنوان کرد و گفت: فرسودگی ماشینآلات نیمهسنگین و سنگین راهداری، افزایش قیمت لوازم و قطعات ماشینآلات و هزینه تعمیر و بازنشسته شدن بسیاری از راهداران پیشکسوت و عدم جایگزینی نیروی جدید از دیگر مشکلات حوزه راهداری و حملونقل جادهای استان میباشد. خراسانرضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.