۳۴۳۵ مناقصه – بانک سپه – سرویس، نگهداری، پشتیبانی ۲۷۲۲ دستگاه صدور آنی کارت مارک Evolis

آگهی فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شماره ۷/۱۴۰۰/۱۸۳ نوبت اول بانک سپه در نظر دارد پروژه سرویس، نگهداری، پشتیبانی ۲۷۲۲ دستگاه صدور آنی کارت مارک Evolis منصوبه در شعب سراسر کشور با تأمین قطعه به مدت ۲ سال را پس از انجام فرآیند تجدید ارزیابی کیفی از طریق مناقصه عمومی یک […]

آگهی فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شماره ۷/۱۴۰۰/۱۸۳

نوبت اول

بانک سپه در نظر دارد پروژه سرویس، نگهداری، پشتیبانی ۲۷۲۲ دستگاه صدور آنی کارت مارک Evolis منصوبه در شعب سراسر کشور با تأمین قطعه به مدت ۲ سال را پس از انجام فرآیند تجدید ارزیابی کیفی از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، توسط سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۴۱ به‌صورت الکترونیکی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

*لازم به ذکر است آگهی نوبت دوم فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه حاضر در روز شنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۰ در روزنامه مناقصه‌مزایده منتشر می‌گردد.

*در صورت ایجاد تغییر در اسناد موصوف، مراتب در آگهی نوبت دوم یا در وب‌سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir که تا پایان مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد اعلام خواهد شد.

ü   تاریخ فراخوان و انتشار  اسناد در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت بارگذاری و تحویل اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه‌گر: ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۰

 

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار:

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، نبش خیابان ۳۳ غربی، پلاک ۵۴، طبقه سوم، اداره کل پشتیبانی و خدمات، دایره مناقصات.

تلفن: ۳۵۹۱۱۵۳۰-۳۵۹۱۱۵۳۱

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

بانک سپه- اداره کل پشتیبانی و خدمات