۳۴۴۳ مناقصه – شرکت صنعتی دوده فام – شناسایی و ارزیابی تأمین‌کنندگان کالا و خدمات

  فراخوان و شناسایی تأمین‌کننده شرکت صنعتی دوده فام (سهامی عام) تولیدکننده دوده صنعتی، در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی تأمین‌کنندگان کالا و خدمات به شرح ذیل اقدام نماید. لذا از کلیه افراد حقیقی و حقوقی که دارای مدارک قانونی، تجربه، تخصص و امکانات مالی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید […]

 

فراخوان و شناسایی تأمین‌کننده

شرکت صنعتی دوده فام (سهامی عام) تولیدکننده دوده صنعتی، در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی تأمین‌کنندگان کالا و خدمات به شرح ذیل اقدام نماید. لذا از کلیه افراد حقیقی و حقوقی که دارای مدارک قانونی، تجربه، تخصص و امکانات مالی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید از تاریخ ثبت این آگهی جهت مذاکره حضوری و یا اخذ اطلاعات فنی در وقت اداری به محل دفتر مرکزی این شرکت به آدرس: ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از خیابان شهیدی، پلاک ۸ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۷-۸۸۸۷۱۲۶۵ (داخلی بخش خدمات حمل: ۴۱۱  و داخلی بخش خرید کالا: ۴۰۵ یا ۴۰۷) تماس حاصل فرمایند. 

§       خدمات: (داخلی مربوطه: ۴۱۱)

–        حمل روغن‌های برش سنگین پالایشگاهی (روغن‌های سنگین آروماتیک) توسط تانکرهای ۲۵ تنی جهت حمل از مبادی بندر امام، عسلویه، تبریز، اصفهان، کرمان، شازند به مقصد کارخانه این شرکت واقع در شهرستان دزفول.

§       کالا: (داخلی مربوطه ۴۰۵ یا ۴۰۷)

–        پاکت کاغذی دو سربسته از جنس کرافت قهوه‌ای به ابعاد (برحسب سانتیمتر) ۶۷x58x16 جهت واحد بسته‌بندی کارخانه

پالت چوبی به ابعاد (برحسب سانتیمتر) ۱۰۰ x 110 و ۱۱۰ x 135

–        جامبوبگ از جنس لمینت به همراه UV به ابعاد (برحسب سانتیمتر ) ۱۱۰x105x225 و۱۰۵x105x225