مگر قرار نبود وانت زامیاد از مدار تولید خارج شوند؟

 براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در آذرماه امسال، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی (ایران‌خودرو دیزل) و وانت KMC T8 (کرمان‌موتور) در سطح کیفی چهار ستاره قرار دارند و پس از آن‌ها در همین سطح قیمتی وانت پیکاپ UAZ (سروش دیزل مبنا) سه ستاره از […]

 براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در آذرماه امسال، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی (ایران‌خودرو دیزل) و وانت KMC T8 (کرمان‌موتور) در سطح کیفی چهار ستاره قرار دارند و پس از آن‌ها در همین سطح قیمتی وانت پیکاپ UAZ (سروش دیزل مبنا) سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. به گزارش ایسنا، در گروه قیمتی(۲) نیز وانتسایپا ۱۵۱ (سایپا بن‌رو)، وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ۳ (بهمن‌موتور) و همچنین وانت پادرا پلاس (زامیاد) توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند. با وجود اینکه قریب به یکسال است که اعلام شد تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید این نوع وانت‌ها از چرخه تولید خارج خواهد شد اما همچنان این وانت‌ها با حداقل کیفیت برمدار تولید هستند. این در حالیست که تعداد کثیری از وانت‌های نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز آپشنال شرکت زامیاد (زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا) در سطح قیمتی(۲) به سبب عدم مطابقت با استانداردهای لازم، در پارکینگ‌های این شرکت انبار شده‌اند.