تویوتا راو۴ برای سال ۲۰۲۲ با نسخه هیبریدی عرضه می‌شود

شرکت خودروسازی تویوتا، نسل خودروهای هیبریدی را از پریوس آغاز کرد. حتی خودروهای شاسی‌بلند کامپکت نیز هیبریدی شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به راو۴ و راو۴ پرایم، اشاره کرد که برای سال RAV مجهز به این ویژگی شده‌اند. به گزارش مناقصه‌مزایده، این خودروهای برقی همان کاربرد راو۴ استاندارد را ارائه می‌کنند و تنها یکی […]

شرکت خودروسازی تویوتا، نسل خودروهای هیبریدی را از پریوس آغاز کرد. حتی خودروهای شاسی‌بلند کامپکت نیز هیبریدی شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به راو۴ و راو۴ پرایم، اشاره کرد که برای سال RAV مجهز به این ویژگی شده‌اند. به گزارش مناقصه‌مزایده، این خودروهای برقی همان کاربرد راو۴ استاندارد را ارائه می‌کنند و تنها یکی از دو پیشرانه‌ قابل مصرف سوخت را اضافه می‌کنند. هر دو با سرعت بیشتری نسبت به راو۴ غیرهیبریدی عرضه می‌شوند، به‌خصوص نسخه پرایم که حتی در تست شتاب، نسخه چهارسیلندر خودروی اسپرت سوپرای تویوتا را شکست داد. راو۴ هیبریدی رقبایی مانند نسخه‌های هیبریدی هوندا CR-V و هیوندای توسان را دارد که قیمت اولیه آنها بیش از ۳۰ هزار دلار است. یک تریم جدید میان‌رده SE به خط تولید هیبریدی راو۴ برای سال ۲۰۲۲ می‌پیوندد و بین مدل‌های XLE Premium و XSE جای می‌گیرد. این خودرو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۷اینچی، صندلی‌های پارچه‌ای و استریو با شش بلندگو است، اما می‌توان آن را با پکیج Convenience که سانروف، درب عقب برقی و صفحه نمایش بزرگ‌تر ۹اینچی دارد، انتخاب کرد. همه به غیر از تریم پایه LE چراغ‌های جلوی جدیدی  دریافت می‌کنند، در حالی که طراحی چرخ جدیدی در مدل‌های XLE پریمیوم ، لیمیتد و XSE ارائه شده است.  از میان دو مدل پرایم، XSE دارای ویژگی‌های استانداردی از جمله چرخ‌های ۱۹ اینچی، سانروف و سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر ۹اینچی است. نسخه XLE هیبریدی تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به پایه LE ارائه می‌کند، خریداران XLE از امکاناتی مانند ورود بدون کلید غیرفعال، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، چراغ‌های جلو پروژکتور LED با نور بالا خودکار، آینه‌های بیرونی گرم شونده، نظارت بر نقاط کور و مه‌شکن جلو لذت خواهند برد. راو۴ هیبریدی به یک موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر مجهز است که با کمک دو موتور الکتریکی مجموعاً ۲۱۹ اسب‌بخار قدرت دارد. سیستم چهارچرخ متحرک استاندارد است، همان‌طور که یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) نیز وجود دارد.