۳۴۵۳ مزایده – شهرداری اصفهان – فروش املاک و مستغلات

آگهي مزايده شهرداری اصفهان در نظر دارد املاک و مستغلات زیر را از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد و مشخصات مورد واگذاري از تاریخ نشر آگهی همه روزه در تمام ساعات از طريق سايت etender.isfahan.ir‏/‏‏/‏http:‏ یا مراجعه به سامانه مناقصه و مزايده‌هاي الكترونيك در سايت isfahan.ir‏/‏‏/‏http:‏ […]

آگهي مزايده

شهرداری اصفهان در نظر دارد املاک و مستغلات زیر را از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد و مشخصات مورد واگذاري از تاریخ نشر آگهی همه روزه در تمام ساعات از طريق سايت etender.isfahan.ir/‏‏/http:‏ یا مراجعه به سامانه مناقصه و مزايده‌هاي الكترونيك در سايت isfahan.ir/‏‏/http: نسبت به کسب اطلاعات و خريد و تهيه اسناد مزایده اقدام نمایند. آخرین مهلت تهيه اسناد و ارسال پیشنهاد قیمت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۳‏‏/۱۱‏‏/۱۴۰۰ می‌باشد.

۱ ‏- يک واحد کارگاهي در دو طبقه زيرزمين و همکف بلوک Y مجموعه کارگاهي نيک انديش واقع در خيابان مشتاق سوم، پينارت هر کدام به مساحت ۵۲‏/۶۳ مترمربع به قيمت پايه کل ۱۲٫۷۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال.

۲‏- یک باب حمام به مساحت عرصه ۲۸۸ مترمربع واقع در اصفهان خیابان کمال، خیابان کمرزرین، کوچه پیرپینه دوز، مجتمع تجاری کمرزرین به قیمت پایه کل ۴۰٫۳۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.

۳‏- ۳۴ واحد آپارتمان مسکوني از مجموعه مشارکتي ايوان صفه به مساحت­هاي حدود ۹۷ تا ۱۹۴ مترمربع واقع در خيابان صفه، خيابان آيت­اله طاهري تفکيکي گل نرگس قطعه شماره ۱۲ به قيمت پايه هرمترمربع ۳۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۳۹۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال.

۴‏- دو واحد آپارتمان مسکوني از مجموعه مشارکتي عتيق نقش جهان واقع در خيابان فروردين، کوي سيف‌آباد به مساحت­هاي ۹۵‏/۶۸ و ۹۰ مترمربع با قيمت پايه هر مترمربع ۱۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰ و ۱۵۸٫۰۰۰٫۰۰۰ريال.

۵‏- دو قطعه زمين با کاربري کشاورزي به مساحت­هاي ۶‏/۱۲۲۱ و ۳۳‏/۱۱۶۷ مترمربع واقع در خيابان امام رضا ع، خيابان بهشت (فرگاز) تفکيکي پاکمن (اراضي مس سرچشمه) مقابل کارخانه پاکمن به قيمت پايه هر مترمربع ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال.

شرایط مزایده:

‏‏‏‏‏‏‏‏۱ ‏‏- فروش اسناد و دريافت پيشنهاد الزاماً از طريق سامانه فوق صورت گرفته و از دريافت پاكت پيشنهادها به صورت دستي خودداري مي‌گردد.

۲‏‏‏‏‏‏‏- ارائه سپرده شرکت در مزایده به صورت واريز نقدی به حساب سپرده شهرداري یا ضمانتنامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماه.

۳‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏- در صورتی که نفرات اول و دوم شرکت کننده از انجام معامله خودداری نمایند سپرده شرکت در مزایده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۴‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏- شهرداری در رد یک يا تمام پیشنهادها مختار است.

۵‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده موجود می­باشد.