۳۴۵۶ مزایده – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات – فروش ملزومات مستعمل اداری از قبیل میز و صندلی، کیس، کیبورد…

« آگهی مزایده عمومی »    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد ملزومات مستعمل اداری از قبیل میز و صندلی، کیس، کیبورد، مانیتور و انواع ضایعات فلزی و غیرفلزی(مس، آهن، آلومینیوم، کاغذ و پلاستیک) خود را از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند. ۱- از اشخاص حقوقی و یا حقیقی دعـوت به […]

« آگهی مزایده عمومی »

 

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد ملزومات مستعمل اداری از قبیل میز و صندلی، کیس، کیبورد، مانیتور و انواع ضایعات فلزی و غیرفلزی(مس، آهن، آلومینیوم، کاغذ و پلاستیک) خود را از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند.

۱- از اشخاص حقوقی و یا حقیقی دعـوت به عـمل می­آید از تاریخ انتشار این آگـهی به مدت ۱۰ روز کاری جهت خریـد اسـناد مزایده با ارائه فیش واریزی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به شماره‌حساب ۰۱۱۵۸۶۰۸۲۳۰۰۸ و شماره شبا IR240190000000115860823008 به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نزد بانک صادرات شعبه پونک با شناسه واریز ۴۱۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰۲۵۳به همراه معرفی‌نامه کتبی و کارت شناسایی در ساعات اداری۳۰:۰۷ لغایت ۵۰:۱۴ به نشانی: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال، به سمت حصارک، واحد علوم و تحقیقات، ساختمان بلوک یک آموزشی، طبقه ششم، اتاق ۶۰۱ (تلفن تماس: ۴۴۸۶۵۱۳۱) مراجعه نمایند.

۲ شرکت‌کنندگان ملزم به ارائه سپرده شرکت در مزایده به‌صورت فیش واریزی و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال(یکصد میلیون ریال) به شماره‌حساب ۰۱۰۶۹۸۹۲۵۷۰۰۲ نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی با شناسه ۰۰۹۲۱۲۲۹۹۰۱۰۰۲۵۷۷ می‌باشند.

 ۳- زمان تحویل پاکت‌ها تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۰ و محل تحویل پاکات ساختمان علوم انسانی، طبقه چهارم‌شمالی دبیرخانه اداره کل حراست خواهد بود.

۴- هزینه درج آگهی در جراید به عهده برنده مزایده می‌باشد.

۵- مزایده‌گزار در رد یا قبول پیشنهادات دارای اختیارتام می­باشد.

 

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

اداره کل تأمین و توزیع کالا و تجهیزات