مجمع فوق‌العاده بانک خاورمیانه برگزار شد

مجمع فوق‌العاده بانک خاورمیانه برگزار شد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک خاورمیانه امروز برگزار شد و در پی آن جلسه سهامداران این بانک به افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی رأی مثبت دادند. به گزارش ایسنا، قرار بود که بانک خاورمیانه با برگزاری مجمع فوق‌العاده خود بعد از مجمع عادی سالیانه در تیرماه گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان […]

مجمع فوق‌العاده بانک خاورمیانه برگزار شد

مجمع عمومی فوق‌العاده بانک خاورمیانه امروز برگزار شد و در پی آن جلسه سهامداران این بانک به افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی رأی مثبت دادند.

به گزارش ایسنا، قرار بود که بانک خاورمیانه با برگزاری مجمع فوق‌العاده خود بعد از مجمع عادی سالیانه در تیرماه گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه را مورد بررسی قرار دهند. آن طور که رییس هیأت مدیره این بانک می‌گوید به علت عدم اخذ مجوز‌‌‌ها از بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار، این جلسه در تیرماه ۱۳۹۵ برگزار نشد.

 

پیش‌بینی می‌شود ظرف ۳ ماه آینده مراحل ثبت نام افزایش سرمایه انجام شود چرا که دو ماه برای پذیره‌نویسی افزایش سرمایه وقت نیاز است. هدف از افزایش سرمایه این بانک مسایلی از جمله برخورداری آن از امتیاز اعطای تسهیلات، افزایش حق دارایی ثابت و در صورت لزوم گشایش شعب جدید است.