۱۹ آبانماه امسال بود که با حضور برخی از مسؤولان حوزه حملونقل عمومی و ایرانخودرو به دنبال انعقاد تفاهمنامهای بین اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور، بانک قرضالحسنه رسالت و شرکت ایساکو، قرار شد که رانندگان تاکسی شهری با ارائه کارت اعتباری حمایتی بتوانند از امکانات دریافت خدمات و خرید قطعات خودرو بهرهمند شوند. به گزارش ایرنا، […]
۱۹ آبانماه امسال بود که با حضور برخی از مسؤولان حوزه حملونقل عمومی و ایرانخودرو به دنبال انعقاد تفاهمنامهای بین اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور، بانک قرضالحسنه رسالت و شرکت ایساکو، قرار شد که رانندگان تاکسی شهری با ارائه کارت اعتباری حمایتی بتوانند از امکانات دریافت خدمات و خرید قطعات خودرو بهرهمند شوند. به گزارش ایرنا، مدیر توسعه و فروش و صادرات ایساکو، در آیین رونمایی از کارت اعتباری حمایتی ایساکو برای رانندگان تاکسی، گفت: این شرکت در سراسر کشور دارای ۱۸۰۰ فروشگاه و نمایندگی است و آمادگی کامل برای ارائه خدمت و فروش قطعات به دارندگان کارت ایساکو فراهم شده است. مهدی برازجانینژاد؛ افزود: قیمت ارائه خدمات و همینطور قطعات خودرو به قیمت مصوب است که در سراسر کشور ارائه میشود و کارت اعتباری در همه فروشگاهها و نمایندگیهای سراسر کشور امکان تراکنش دارد. مدیر توسعه و فروش و صادرات ایساکو، گفت: کارت اعتباری برای تاکسیها با بازپرداخت شش ماهه با سه ماه تنفس در نظر گرفته شده و ارائه خدمات و فروش قطعات به واسطه این کارت بدون بهره و کارمزد خواهد بود. وی ادامه داد: ارائه خدمت و فروش قطعات خودرو هیچگونه تفاوتی از نظر قیمت با خرید نقدی برای دارندگان کارت اعتباری ایساکو ندارد. برازجانینژاد؛ خاطرنشان کرد: همچنین قطعات ارائه شده در کارت اعتباری ایساکو از نظر کیفیت هم هیچ فرقی با خرید نقدی ندارد و همینطور در پرداخت اُجرت برای دریافت خدمات نیز تفاوتی با پرداخت نقدی نیست. مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور، گفت: ایرانخودرو در این طرح خلفوعده کرده است و این طرح نمایشی بود و در اصل عملیاتی نشد. مرتضی ضامنی؛ افزود: گلایه ما این است که علیرغم بیانات مقاممعظمرهبری درخصوص حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد بستر مناسب برای استفاده و بهرهمندی مشاغل از تولید داخل، متأسفانه مفاد این تفاهمنامه تاکنون به صورت کامل عملیاتی نشده است. وی با تأکید بر اینکه ایرانخودرو و ایساکو در این زمینه همکاری لازم را نداشتند و این طرح به صورت کامل در کشور اجراء نشد، اضافه کرد: اگر شرکتی مانند ایرانخودرو که برای همه شناخته شده است، نتواند به وعده خود عمل و این طرح را عملیاتی کند، موجب بیاعتمادی مردم به تولید داخلی میشود، بنابراین تأکید داریم که این مشکلات رفع شود. مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور، گفت: ۸۰درصد از خودروهای ناوگان تاکسیرانی کشور از طریق محصولات ایرانخودرو تأمین شده است و رانندگان تاکسی انتظار دارند که از این شرکت خدمات دریافت کنند؛ بنابراین با وجود اینکه این شرکت در زمینه اجرای این طرح مشکلات داخلی مربوط به خودش را دارد، اما لازم است که وعدههای ارائه شده محقق شود. وی ادامه داد: توصیه ما این است در راستای شعارهای حمایت از تولید داخلی و همچنین مطابق تفاهمنامهای که با ایرانخودرو داریم، ارائه خدمات به رانندگان تاکسی در کشور عملیاتی شود و فقط جنبه نمایشی نداشته باشد.
****
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.