سخنگوی قوهقضاییه، گفت: نظارت بر کیفیت خودروها برعهده دستگاههای اجرایی از جمله صمت، سازمان استاندارد، محیطزیست و سازمان حمایت از مصرفکنندگان است که هر کدام به نوعی بر کار خودروسازان نظارت دارند. به گزارش مناقصهمزایده، خداییان؛ گفت: سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با خودروهای پارکینگی، ورود کرده و در بحث ارتقای کیفیت خودرو […]
سخنگوی قوهقضاییه، گفت: نظارت بر کیفیت خودروها برعهده دستگاههای اجرایی از جمله صمت، سازمان استاندارد، محیطزیست و سازمان حمایت از مصرفکنندگان است که هر کدام به نوعی بر کار خودروسازان نظارت دارند. به گزارش مناقصهمزایده، خداییان؛ گفت: سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با خودروهای پارکینگی، ورود کرده و در بحث ارتقای کیفیت خودرو با کمک سایر دستگاههای نظارتی پیگیری خواهیم کرد. اگر خودروی باکیفیتی ساخته نشود و احیاناً تصادفی صورت گیرد، لازم است؛ کارشناسان تصادفات و راهنمایی و رانندگی و دادستان پیگیری کنند که در تصادفات، خودروی مربوطه از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار بوده است یا نه؟ چنانچه در چنین مواردی حکم به محکومیت آنها صادر شود. این مورد نیز عامل بازدارندهای است که خودروسازها کیفیت خودروها را افزایش دهند. پیشتر رهبر انقلاب در دیدار با صنعتگران گفته بودند حمایتهای عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی باید منجر به ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری شود، اما متأسفانه در برخی صنایع بهویژه در صنعت خودرو به موضوع کیفیت توجه نمیشود و مردم نیز بهحق به آنها اعتراض دارند. سلیمی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم، در این خصوص گفته بود: رانت دولتی که ایرانخودرو دریافت میکند، سبب شده که هیچگونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.