نظام بانکی برای تأمین مالی واحدهای کوچک و متوسط اراده جدی دارد

مدیرعامل بانک سپه نظام بانکی برای تأمین مالی واحدهای کوچک و متوسط اراده جدی دارد مدیرعامل بانک سپه در خصوص برنامه‌های سال جاری بانک عنوان کرد: بانک سپه بحث حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی را از ابتدای سال و بحث اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت برای ایجاد رونق اقتصادی را سرلوحه فعالیت‌های اعتباری […]

مدیرعامل بانک سپه

نظام بانکی برای تأمین مالی واحدهای کوچک و متوسط اراده جدی دارد

مدیرعامل بانک سپه در خصوص برنامه‌های سال جاری بانک عنوان کرد: بانک سپه بحث حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی را از ابتدای سال و بحث اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت برای ایجاد رونق اقتصادی را سرلوحه فعالیت‌های اعتباری خود قرارداده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی اظهارداشت: تاکنون بالغ بر ۸۰۰ طرح تولیدی کوچک و متوسط با تسهیلاتی بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال از سوی این بانک مورد حمایت و پرداخت تسهیلات قرار گرفته است و با توجه به‌تأکیدات دولت محترم و بانک مرکزی ج.ا.ا. پرداخت تسهیلات به‌واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که کالاهای تولیدی آن‌ها قابلیت فروش در بازار و ایجاد تحرک و رونق در اقتصاد کشور را دارند به‌عنوان اولویت نخست اعطای تسهیلات بانک در سال جاری قرار دارند.

 

مدیرعامل بانک سپه گفت: بحمداله هماهنگی و همکاری مطلوبی بین نظام بانکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و کارگروه‌های استانی در این خصوص وجود دارد.