مدیرکل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات فنی راههای سازمان راهداری و حملونقل جادهای، گفت: محدودیت بودجهای باعث کُند شدن روند اصلاح نقاط حادثهخیز شده است. به گزارش مناقصهمزایده، مجید صباغزاده؛ افزود: براساس دستور العمل کمیسیون راهها در سال ۹۴، سههزار و ۳۰۰ نقطه شناسایی شدند که ازاین تعداد ۱۵۸۵نقطه حادثهخیز هستند. وی تصریح کرد: براساس […]
مدیرکل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات فنی راههای سازمان راهداری و حملونقل جادهای، گفت: محدودیت بودجهای باعث کُند شدن روند اصلاح نقاط حادثهخیز شده است. به گزارش مناقصهمزایده، مجید صباغزاده؛ افزود: براساس دستور العمل کمیسیون راهها در سال ۹۴، سههزار و ۳۰۰ نقطه شناسایی شدند که ازاین تعداد ۱۵۸۵نقطه حادثهخیز هستند. وی تصریح کرد: براساس اعتباراتی که داشتیم ۴۹۰نقطه پرحوادث و ۵۰نقطه مستعد تصادف نیز اصلاح شد و بقیه نقاط با توجه به اعتبارات در دست اصلاح هستند. صباغزاده؛ در پاسخ به این سؤال که چرااصلاح این نقاط روند کندی را طی میکندبیان کرد: برخی از این نقاط با استفاده از روشهای کم هزینه و زودبازده قابل اصلاح است اما برخی نقاط نیاز به تقاطع غیر هم سطح دارد که کم هزینه نیست. مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات فنی راههای سازمان راهداری و حملونقل جادهای ادامه داد از طرفی با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم اگر اعتبارات به میزان لازم ابلاغ شد نقاط پرحادثه سریع تر اصلاح و متناسب با محورهای شریانی کشور دوربینها نصب میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.