۳۴۸۰ مناقصه – شرکت معدن فرآور امداد – شناسایی مشاور کارخانه سنگ‌بری

  «فراخوان عمومی شناسایی مشاور کارخانه سنگ‌بری» شرکت معدن فرآور امداد در نظر دارد مشاوره فنی و مهندسی کارخانه سنگ‌بری امکو محلات با رویکرد انتقال خط تایل از کارخانه سنگ‌بری ساوه به کارخانه سنگ‌بری محلات و طراحی نحوه چیدمان دستگاه‏ها در خط فرآوری را به مشاور ذیصلاح واگذار نماید. بنابراین از مشاوران متخصص در این […]

 

«فراخوان عمومی شناسایی مشاور کارخانه سنگ‌بری»

شرکت معدن فرآور امداد در نظر دارد مشاوره فنی و مهندسی کارخانه سنگ‌بری امکو محلات با رویکرد انتقال خط تایل از کارخانه سنگ‌بری ساوه به کارخانه سنگ‌بری محلات و طراحی نحوه چیدمان دستگاه‏ها در خط فرآوری را به مشاور ذیصلاح واگذار نماید.

بنابراین از مشاوران متخصص در این زمینه دعوت به عمل می‌آید که برای مشارکت در این فراخوان، کلیه مدارک و مستندات خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۱ به آدرس دفاتر شرکت ارسال نمایند.

فایل معیارهای احراز صلاحیت به همراه فرم‌های خام مربوطه جهت تکمیل و ارائه به شرکت، از طریق سایت شرکت و یا مراجعه حضوری به آدرس‌های ذیل قابل دریافت می‌باشد.

بدیهی است پس از بررسی و ارزیابی‏های اولیه، در صورت احراز صلاحیت، جهت مراحل آتی از مشاور دعوت به عمل خواهد آمد. لذا وصول اسناد و مدارک تکمیل شده، هیچ‏گونه تعهدی به لحاظ دعوت و انتخاب مشاور برای شرکت معدن فرآور امداد ایجاد نخواهد کرد.

آدرس کارخانه:

–        سنگ‌بری امکو محلات: استان مرکزی، شهرستان محلات، شهرک صنعتی ارقده، انتهای خیابان رزغربی

تلفن: ۴۳۲۲۴۹۰۸-۰۸۶

آدرس دفاتر شرکت:

–        تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، نرسيده به خیابان ظفر، روبروي پارك صبا، نبش كوچه شهید یزدان‌پناه،‌ پلاك ۱، مجتمع اقتصادی کمیته امداد، ساختمان ۲، طبقه ۲، شرکت معدن فرآور امداد

 تلفن: ۵-۸۸۸۷۸۵۳۲-۰۲۱

–        استان مرکزی، شهرستان محلات، بلوار شهید بهشتی‌غربی، نبش خیابان شهید فیاض‌بخش،
کدپستی: ۶۶۸۴۳-۳۷۸۱۶

تلفن: ۴۳۲۲۴۹۰۸-۰۸۶