امضای توافقنامه برای تأمین قطعات و ارائه خدمات ویژه به تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، هدف از این اقدام که با عقد توافقنامه‌ای سه‌جانبه میان این سازمان، وزارت صمت و شرکت ایران‌روور (هایپر کار) محقق شد را ارائه خدمات ویژه و تأمین قطعات برای رانندگان تاکسی، به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان قطعات در پایتخت خواند و گفت: رسیدگی به موضوعات رفاهی و معیشتی تاکسیران‌ها از جمله دغدغه‌های اصلی […]

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، هدف از این اقدام که با عقد توافقنامه‌ای سه‌جانبه میان این سازمان، وزارت صمت و شرکت ایرانروور (هایپر کار) محقق شد را ارائه خدمات ویژه و تأمین قطعات برای رانندگان تاکسی، به عنوان بزرگ‌ترین مصرفکنندگان قطعات در پایتخت خواند و گفت: رسیدگی به موضوعات رفاهی و معیشتی تاکسیران‌ها از جمله دغدغه‌های اصلی مسؤولان سازمان است و از همینرو پیگیری موارد مرتبط با این مقوله طی چند ماه اخیر به شکلی ویژه در دستور کار قرار گرفته که اقدام اخیر شاهدی بر این مدعاست. به گزارش مناقصه‌مزایده، مهدی اسماعیل‌بیگی؛ با اشاره به ابعاد مختلف و متنوعی که امضای این توافقنامه در ارائه خدمات به تاکسیران‌ها در بر می‌گیرد و مهم خواندن توجه به فرآیند توزیع کالاها و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها از سوی مسؤولان امر، افزود: ارتقای سطح رضایت شغلی و ایجاد آرامش ذهنی برای تاکسیران‌ها با توجه به تعداد بالای جمعیتی و ارتباط تنگاتنگ چهره به چهره با مسافران، می‌تواند به ارائه خدمات بهتر از سوی آن‌ها به دیگر شهروندان و تسری آرامش میان پایتختنشینان به شکل چشمگیری بینجامد. وی تصریح کرد: تأمین و فروش قطعات و لوازم‌یدکی مصرفی خودروهای ایرانی براساس قیمت تمام شده تولیدی و یا حداکثر پنج‌درصد سود بالاسری، برگزاری جشنواره‌های تخفیفی به منظور معرفی قطعات، راه‌اندازی شبکه توزیع مناسب و استفاده از فناوری‌های نوین حمل‌ونقل با هدف ارسال تمامی اقلام به نشانی خریداران مطابق سفارش، ارائه خدمات ارزان تعمیرات و تعویض روغن و لاستیک از جمله موارد در نظر گرفته شده به این منظور به شمار می‌رود. براساس گزارش روابط‌عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، از دیگر مقوله‌های مرتبط با این اقدام می‌توان به ایجاد امکان بازدید و خرید برخط از فروشگاه‌های در نظر گرفته شده به صورت نرم‌افزاری و یا دیگر طرق مجازی، اعطای تسهیلات کم‌بهره برای تعمیر و خرید قطعات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال ، ارائه خدمات ویژه به صورت مستمر و ضمانت محصولات فروخته شده به خریداران مطابق ماده۱۰ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مصوب سال ۱۳۸۶، راه‌اندازی مراکز مختلف از سوی ‌هایپرکار به منظور دسترسی آسان و رفاه هر چه بیشتر خریداران و… اشاره کرد.