۳۴۸۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران – تأمین مالی و اجرای دو پروژه حفر و تجهیز چاه

  آگهی فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار به شماره ۳۳-۱۴۰۰   تأمین مالی و اجرای دو پروژه حفر و تجهیز چاه و اجرای خطوط جمع‌آوری چاه‌های حسن‌آباد و کهریزک و احداث و تعمیر مخازن آب شهری و روستایی   شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در […]

 

آگهی فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار به شماره ۳۳-۱۴۰۰

 

تأمین مالی و اجرای دو پروژه حفر و تجهیز چاه و اجرای خطوط جمع‌آوری چاه‌های حسن‌آباد و کهریزک و احداث و تعمیر مخازن آب شهری و روستایی

 

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۱۱۰۰۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۶۰، براساس ماده ۲ قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب مصوب ۱۳۶۹ و با لحاظ مفاد دستورالعمل اجرایی ماده ۲۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۹۳، اجرای دو پروژه حفر و تجهیزچاه و اجرای خطوط جمع‌آوری آب چاه‌های حسن‌آباد و کهریزک و احداث و تعمیر مخازن آب شهری و روستایی با  حجم مشخص برای دوره زمانی محدود و معین به روش بیع متقابل و با شرایط ذیل، به سرمایه‌گذار واجد شرایط واگذار نماید.

 

الف- شرح مختصری از پروژه

 

-موضوع پروژه: حفر و تجهیز ۴۵ حلقه چاه و اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال جمع‌آوری آب چاه‌ها در منطقه حسن‌آباد و کهریزک و نیز احداث و تعمیر مخزن باقرشهر با ظرفیت ۴۰۰۰ متر مکعب.

 

-سرمایه‌پذیر: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران

 

-مشاور سرمایه‌گذاری: شرکت مهندسین مشاور آریو بهین طرح (چاه‌ها) و شرکت مهندسین مشاور شهراب زیست (مخازن).

 

-دوره احداث: مدت زمان حفر و تجهیز چاه‌ها و خطوط انتقال ۶ ماه و مدت زمان احداث و تعمیر مخازن ۲ سال برآورد می‌گردد.

 

-دوره باز پرداخت: دوره بازپرداخت طرح، پس از اتمام کار و تحویل پروژه آغاز شده و طی ۲ الی ۴ سال به طول خواهد انجامید.

 

-جمعیت تحت پوشش: در افق طرح ۱۴۲۵ جمعیت حسن‌آباد ۱۴۲ هزار نفر و باقر شهر ۱۰۶ هزار نفر

 

-نحوه تأمین مالی پروژه: تأمین مالی کل پروژه در دوره ساخت بر عهده سرمایه‌گذار بوده که پس از تحویل پروژه به سرمایه‌پذیر، طی ۲ الی ۴ سال، با توجه به نوع پروژه، نرخ تورم پیش‌بینی شده و حداقل سود مورد انتظار، کلیه هزینه‌های انجام شده بازپرداخت خواهد شد. جزئیات دقیق فرآیند باز پرداخت سرمایه نیز در قرارداد فی ما بین‌، قید خواهد شد.

 

-محل اجرا: شهرهای حسن‌آباد، فشافویه و باقرشهر شهرستان ری

 

ب-شرایط کلی برای سرمایه‌گذاری:

 

_سرمایه‌گذار به صورت شخص حقوقی با داشتن سابقه مدیریتی قابل قبول، تأمین و تخصیص سرمایه مورد نیاز را به عهده خواهد داشت.

 

-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲۲٫۰۸۱٫۵۰۰٫۰۰۰ریال (بیست و دو میلیارد و هشتاد و یک میلیون و پانصد هزار ریال)

 

۱- مهلت خرید و محل دریافت اسناد: سرمایه‌گذاران واجد شرایط برای دریافت و خرید اسناد ارزیابی توان اجرای کار حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۰ باید از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال به حساب جاری ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانک سامان شعبه شهر ری واریز تا بتوانند اسناد را به صورت الکترونیکی دریافت نموده و حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۰۱/۱۴۰۱ اسناد مذکور را تکمیل و در سامانه ستاد الکترونیکی دولت ارائه و بارگذاری نمایند.

 

۲- تاریخ گشایش اسناد مذکور در روز شنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران می‌باشد.

 

۳- نشانی سایت‌ها:

 

 -سایت ستاد الکترونیکی دولت: www.setadiran.ir

 

-سایت ملی مناقصات: http://iets.mporg.ir

 

-سایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:  www.nww.ir

 

سایت شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران: www.t6ww.tpww.ir

 

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه بخش ” ثبت‌نام /پروفایل تأمین‌کننده /مناقصه‌گر ” موجود است. مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱