۳۴۸۹ مزایده – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات – فروش قطعات قدیمی و مستعمل آسانسور

 « آگهی مزایده‌عمومی نوبت دوم »  دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد “قطعات قدیمی و مستعمل آسانسور، ضایعات مسی، یک دستگاه آمبولانس مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت اسقاطی“ خود را از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند. ۱- از اشخاص حقوقی و یا حقیقی دعـوت به عـمل می­آید از تاریخ انتشار این […]

 « آگهی مزایده‌عمومی نوبت دوم »

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد قطعات قدیمی و مستعمل آسانسور، ضایعات مسی، یک دستگاه آمبولانس مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت اسقاطی خود را از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند.

۱- از اشخاص حقوقی و یا حقیقی دعـوت به عـمل می­آید از تاریخ انتشار این آگـهی به مدت ۱۰ روز کاری جهت خریـد اسـناد مزایده با ارائه فیش واریزی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به شماره‌حساب ۰۱۱۵۸۶۰۸۲۳۰۰۸ به‌نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نزد بانک صادرات شعبه پونک با شناسه واریز ۴۱۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰۲۵۳ به همراه معرفی‌نامه کتبی و کارت شناسایی در ساعات اداری به‌نشانی: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال، به سمت حصارک، واحد علوم و تحقیقات، ساختمان بلوک یک آموزشی، طبقه ششم، اتاق ۶۰۱ (تلفن تماس: ۴۴۸۶۵۱۳۱) مراجعه نمایند.

۲- شرکت‌کنندگان ملزم به ارائه سپرده شرکت در مزایده به‌صورت فیش واریزی و یا ضمانتنامه معتبر که در اسناد مزایده برای هر یک از اقلام فوق تعیین گردیده می‌باشند.

۳- زمان تحویل پاکت‌ها تا پایان وقت اداری۱۵:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۱ و محل تحویل پاکات ساختمان علوم انسانی، طبقه چهارم شمالی، دبیرخانه اداره کل حراست خواهد بود.

۴ – هزینه درج آگهی­ در جراید به عهده برنده مزایده می‌باشد.

۵- مزایده‌گزار در رد یا قبول پیشنهادات دارای اختیارتام می­باشد.

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

اداره کل تأمین و توزیع کالا و تجهیزات