سامانه بام بانک ملی ۴۰۰ هزار نفری شد سهولت در عضویت و خدمات متنوع سامانه بام باعث شده که ظرف مدت کمتر از ۷ ماه بیش از ۴۰۰ هزار نفر در این سامانه عضو شوند. به گزارش مناقصهمزایده، استقبال از سامانه اینترنتی بام به حدی است که در حال حاضر روزانه بهطور میانگین ۱۲ هزار […]
سامانه بام بانک ملی ۴۰۰ هزار نفری شد
سهولت در عضویت و خدمات متنوع سامانه بام باعث شده که ظرف مدت کمتر از ۷ ماه بیش از ۴۰۰ هزار نفر در این سامانه عضو شوند.
به گزارش مناقصهمزایده، استقبال از سامانه اینترنتی بام به حدی است که در حال حاضر روزانه بهطور میانگین ۱۲ هزار نفر در این سامانه عضو شده و از خدمات متنوع آن استفاده میکنند.
بام سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیتهای منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک میباشد.
مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب میتوانند عضویت خود را در سامانه جدید بانکداری اینترنتی این بانک (بام) ثبت و فعال کنند.
مشتریان عضو سامانه پیامکی این بانک (ساپتا) با توجه به اینکه قبلاً شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت کردهاند، میتوانند با وارد کردن اطلاعات ملی کارت خود به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب، عضو سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (بام) شوند.
همچنین سایر مشتریان برای عضویت در این سامانه جدید که دارای ویژگیهای منحصر به فرد نسبت به دیگر سامانههای بانکداری اینترنتی در کشور میباشد، ضرورت دارد با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور اقدام به تکمیل فرم مربوطه و عضویت در این سامانه کنند.
به تازگی نیز علاوه بر خدمات منحصر به فرد قبلی این سامانه، شارژ خودکار مشترکان ایرانسل، شارژ سیم کارت اعتباری تمامی اپراتورها، امکان مبادله پیام با سایر کاربران این سامانه، کمک به مؤسسات نیکوکاری و اضافه کردن انواع کارتهای بانکی در لیست خدمات را به امکانات ویژه خود افزوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.