۳۴۹۳ مناقصه – شرکت پالایشگاه ستاره سبز سیراف – احداث جاده دسترسی

موضوع: مناقصه‌عمومي توأم با ارزيابي‌كيفي شماره ۰۳-ک/م-۱۴۰۱ با موضوع احداث جاده دسترسی  شرکت پالایشگاه ستاره سبز سیراف در نظر دارد جهت احداث جاده ارتباطی سایت خود در محل اجرای پروژه (کنگان) از بین پیمانکاران دارای رتبه یک باند و راه و رتبه یک ابنیه و ساختمان اقدام به شناسایی پیمانکار توانمند و دارای صلاحیت نماید. […]

موضوع: مناقصه‌عمومي توأم با ارزيابي‌كيفي

شماره ۰۳-ک/م-۱۴۰۱ با موضوع احداث جاده دسترسی

 شرکت پالایشگاه ستاره سبز سیراف در نظر دارد جهت احداث جاده ارتباطی سایت خود در محل اجرای پروژه (کنگان) از بین پیمانکاران دارای رتبه یک باند و راه و رتبه یک ابنیه و ساختمان اقدام به شناسایی پیمانکار توانمند و دارای صلاحیت نماید.

لذا از کلیه شرکت‌های فعال و با سابقه مرتبط با موضوع، دعوت می‌گردد ظرف مدت ۷ روز از انتشار این آگهی نسبت به دریافت مدارک و فرم‌های ارزیابی اقدام و پس از تکمیل به همراه دیگر مدارکی که دال بر توانمندی آن شرکت باشد را در پاکت در بسته با ذکر موضوع، به آدرس: تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی‌شمالی، خیابان حاضری، پلاک ۲۰، واحد امور حقوقی و پیمان‌ها ارسال نمایند.

–        بدیهی است آن دسته از شرکت‌هایی که در ارزیابی امتیاز لازم مطابق دستورالعمل مناقصه‌گزار را کسب نمایند به مناقصه دعوت خواهند شد.

تلفن تماس: ۹۹-۸۸۰۶۱۲۹۷ داخلی ۱۰۶

 

 مصطفی علی پور

 سرپرست واحد حقوقی و پیمان ها