۳۴۹۵ مناقصه – شرکت سیمان بهبهان – خرید تسمه‌نقاله‌های (Belt Conveyer) مورد نیاز خود

مناقصه شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد بخشی از تسمه‌نقاله‌های (Belt Conveyer) مورد نیاز خود را از نوع EP صنعتی مقاوم در برابر سایش و حرارت مطابق با شرایط فنی مندرج در اسناد مناقصه که در سایت رسمی شرکت سیمان بهبهان به آدرس www.behcco.ir آمده است را از طریق مناقصه‌عمومی تأمین نماید. لذا شرکت‌های متقاضی […]

مناقصه

شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد بخشی از تسمه‌نقاله‌های (Belt Conveyer) مورد نیاز خود را از نوع EP صنعتی مقاوم در برابر سایش و حرارت مطابق با شرایط فنی مندرج در اسناد مناقصه که در سایت رسمی شرکت سیمان بهبهان به آدرس www.behcco.ir آمده است را از طریق مناقصه‌عمومی تأمین نماید.

لذا شرکت‌های متقاضی حضور در فرآیند مناقصه می‌بایست نمونه (Sample) به تفکیک برای هر یک از موارد درخواست شده به مساحت حداقل ۰٫۳m2 و مضافاً اطلاعات کامل مربوط به متریال را به همراه برگ شرایط حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۶/۰۲/۱۴۰۱ به این مجموعه صنعتی ارسال نمایند.

متقاضیان می‌بایست نمونه و پاکت پیشنهاد فنی خود را به واحد بازرگانی این شرکت و پاکت پیشنهاد مالی خود را ابتدا در دبیرخانه اداری ثبت نموده و سپس به دبیرخانه واحد حراست شرکت سیمان بهبهان تحویل نمایند.

لازم به ذکر است کسورات قانونی و هزینه چاپ آگهی با برنده مناقصه می‌باشد و رد یا قبول پیشنهادات از اختیارات این شرکت خواهد بود.

ضمناً گشایش پاکات بدون حضور متقاضیان صورت می‌گیرد.