در طی اولین کنفرانس دیجیتالی محیطزیست، اجتماعی و حکمرانی که با سرمایهگذاران و تحلیلگران برگزار شد، این شرکت برخی از اقدامات خود را با هدف کاهش انتشار CO2 اعلام کرد. مأموریت کلی این است که این انتشارات تا سال ۲۰۳۰ در مقایسه با سطوح سال ۲۰۲۰ حداقل به نصف کاهش یابد. به گزارش مناقصهمزایده، این […]
در طی اولین کنفرانس دیجیتالی محیطزیست، اجتماعی و حکمرانی که با سرمایهگذاران و تحلیلگران برگزار شد، این شرکت برخی از اقدامات خود را با هدف کاهش انتشار CO2 اعلام کرد. مأموریت کلی این است که این انتشارات تا سال ۲۰۳۰ در مقایسه با سطوح سال ۲۰۲۰ حداقل به نصف کاهش یابد. به گزارش مناقصهمزایده، این معیار نهتنها CO2 منتشر شده توسط خودروها در طول بهرهبرداری، بلکه در طول کل چرخه عمر آنها – از تولید تا اسقاط را شامل میشود. اولاکالنیوس؛ مدیرعامل مرسدس بنز، میگوید: تا ۲۰۳۰، میخواهیم برای پیشرفت سریعتر در حفاظت از آب و هوا، به حداکثر تعهد و همکاری بیشتر بین دولتها، شرکتها و جامعه به عنوان یک کل نیاز داریم.» تا پایان این دهه، مرسدس قصد دارد هر جا که شرایط بازار چنین حرکتی را فراهم کند، کاملاً الکتریکی شود. پنج سال قبل از آن، یعنی در سال ۲۰۲۵، این خودروساز میخواهد تا ۵۰ درصد از فروش خودروهای الکتریکی و پلاگین را به دست آورد. در حالحاضر مرسدس شش مدل الکتریکی را به مشتریان خود ارائه میدهد که بهزودی به ۹ مدل افزایش مییابد. دو تا از این خودروهای الکتریکی –EQS شاسی بلند وEQE شاسیبلند – در آستانه رونمایی هستند و برای رونمایی در سالجاری برنامهریزی شدهاند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.