۳۵۰۰ مناقصه – شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران – خرید ۳ عدد چک ولو ۳۰ اینچ کلاس ۶۰۰

      آگهي تجدید مناقصه‌عمومي دو مرحله‌اي با اخذ سپرده (۲۰۰۱۰۰۱۱۰۵۰۰۰۰۱۱)   مناقصه‌گزار: شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران موضوع تجدید مناقصه: خرید ۳ عدد چک ولو ۳۰ اینچ کلاس ۶۰۰ تحت تقاضای شماره ZPS- 9940039-TR/A04 مبلغ برآورد مناقصه: ۳۰٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۱-    محل و مكان تحویل: اداره عملیات کالای شرکت خطوط لوله و […]

 

 

 

آگهي تجدید مناقصه‌عمومي دو مرحله‌اي با اخذ سپرده (۲۰۰۱۰۰۱۱۰۵۰۰۰۰۱۱)

 

مناقصه‌گزار: شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران

موضوع تجدید مناقصه: خرید ۳ عدد چک ولو ۳۰ اینچ کلاس ۶۰۰ تحت تقاضای شماره ZPS- 9940039-TR/A04

مبلغ برآورد مناقصه: ۳۰٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۱-    محل و مكان تحویل: اداره عملیات کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران-تهران

۲-    مدت زمان تحویل: ۱۸ ماه

۳-    نام دستگاه نظارت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

۴-    قيمت‌ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

۵-    به دلیل اهمیت ویژه استفاده از کالاهای تخصصی دارای کیفیت مناسب و مورد تأیید در صنعت نفت، صرفاً پیشنهادات سازندگان داخلی مندرج در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی (AVL نفت) مورد بررسی قرارگرفته و پیشنهاد سایر سازندگان خارج از AVL به دلیل عدم حضور در فهرست بلند دستگاه مرکزی و پیشنهاد کلیه شرکت‌های تأمین‌کننده، مورد قبول نمی‌باشد. ارائه تصویر کد ثبت‌نام در سامانه EP جهت کالای مورد تقاضا در پاکت” ب”، الزامی است.

–        درج كد اقتصادي و شناسه ملي جهت اشخاص حقوقي(الزامی) در پيشنهاد قيمت مندرج در سامانه ستاد.

زمان و نحوه خريد اسناد مناقصه: سازندگان داخلی حاضر در AVL وزارت نفت مهلت دارند تا ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ و با مراجعه به سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني www.setadiran.ir نسبت به خريد اسناد و پرداخت هزينه از طريق اتصال به درگاه پرداخت الكترونيك اقدام نمايند.

 لازم به ذكر است كليه مراحل برگزاري مناقصه از فراخوان تا انتخاب برنده از سايت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه ستاد، نسبت به ثبت‌نام و اخذ گواهي امضاء الكترونيكي اقدام نمايند و جهت عضويت با پشتيباني سامانه ستاد به شماره ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمايند.

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: مبلغ ۱٫۵۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌صورت يك يا تركيبي از ضمانتنامه‌هاي مندرج در بندهاي (الف، ب، پ، ج، چ، ح، خ) ماده ۴ آيين‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/۵۰۶۹ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هيأت محترم وزيران يا تضمين وجه نقد می‌بایست به شماره شبا IR360 10000 41010 4683 8162 801 بانك مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران واريز و تصوير ضمانتنامه يا رسيد پرداخت وجه، در سامانه بارگذاری گردد.

مهلت و محل تحويل پيشنهادات تكميل شده: شركت‌كنندگان مي‌بايست تا ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۱ نسبت به تكميل اسناد مربوطه و بارگذاری در سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) و تحويل اصل پاكت (الف) (ضمانتنامه شركت در فرآيند ارجاع كار) لاك و مهر شده به دفتر كميسيون مناقصات در مهلت مذكور و دريافت رسيد مربوطه اقدام نمايند.

زمان و محل گشايش پاكات: پيشنهادهاي واصله در ساعت ۰۹:۳۰ روز شنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۱ در محل كميسيون مناقصات به آدرس: تهران، خيابان سپهبد قرني، نرسيده به خيابان سپند، پلاك ۱۸۸، طبقه هشتم از طريق سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) گشايش و خوانده خواهد شد. حضور شركت‌كنندگان در مناقصه در محل كميسيون مناقصات در روز گشايش پاكات الزامي مي‌باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه‌هاي ذيل مراجعه و يا با شماره ۶۱۶۳۰۴۳۸ و ۶۱۶۳۰۴۴۱ و ۶۱۶۳۰۱۷۸ تماس حاصل فرمائيد.

www.shana.ir www.setadiran.ir www.ioptc.ir

روابط عمومي

شناسه: ۱۳۰۲۲۲۳