۳۵۰۰ مناقصه – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات – راه‌اندازی مرکز تعالی فناوری غذا و غذاهای فراسودمند

 « فراخوان شناسایی مشاور »    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد برای راه‌اندازی مرکز تعالی فناوری غذا و غذاهای فراسودمند خود واقع در خیابان سردار جنگل از مشاوره افراد یا شرکت‌های صاحب صلاحیت که توان علمی و مدیریتی و تجربیات مرتبط لازم در این زمینه را داشته باشند استفاده نماید. […]

 « فراخوان شناسایی مشاور »

 

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد برای راه‌اندازی مرکز تعالی فناوری غذا و غذاهای فراسودمند خود واقع در خیابان سردار جنگل از مشاوره افراد یا شرکت‌های صاحب صلاحیت که توان علمی و مدیریتی و تجربیات مرتبط لازم در این زمینه را داشته باشند استفاده نماید.

۱- از اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه طراحی و راه‌اندازی نمای خارجی و طراحی و فضاسازی داخلی تخصص و تجربه دارند دعوت به عمل می‌آید از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ده روز کاری رزومه و پروژه‌های انجام شده خود را به نشانی: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری‌شمال، به سمت حصارک، واحد علوم و تحقیقات، ساختمان بلوک یک آموزشی، طبقه ششم، اتاق ۶۲۴، اداره کل تأمین و توزیع کالا ارسال فرمایند.

۲- علاقمندان به همکاری دارای دانش فنی مربوط می‌توانند به درگاه الکترونیکی واحد به نشانی: www.srbiau.ac.ir در قسمت مناقصات و مزایده‌ها مراجعه نسبت به دریافت جزئیات پروژه اقدام و سؤالات خود را از طریق شماره تلفن: (داخلی ۳۱۸۰) ۴۴۸۶۵۱۷۴-۰۲۱ مطرح نمایند.

۳ – دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات دارای اختیارتام می­باشد.

 

 

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

 اداره کل تأمین وتوزیع کالا و تجهیزات