تجدید فراخوان ارزیابی كيفي تأمینکنندگان شماره ۱/۹۷۷-۹۵ نوبت اول شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در نظر دارد باستناد بند “ب” ماده “۱۰” آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات به منظور خريد الکترو پمپ برای پروژههای آبرسانی سطح استان نسبت به تجدید ارزیابی کیفی با شرایط ذیل اقدام نمايد. ۱)مبلغ برآورد […]
تجدید فراخوان ارزیابی كيفي تأمینکنندگان شماره ۱/۹۷۷-۹۵
نوبت اول
شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در نظر دارد باستناد بند “ب” ماده “۱۰” آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات به منظور خريد الکترو پمپ برای پروژههای آبرسانی سطح استان نسبت به تجدید ارزیابی کیفی با شرایط ذیل اقدام نمايد.
۱)مبلغ برآورد حدودی : ۱۰,۰۰۰میلیون ریال
۲)مهلت دریافت اسناد ارزیابی : از تاریخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۰۳ تا پایان وقت اداری ۱۳۹۵٫۰۶٫۰۸
۳) شرایط کلی ارزیابی: توان مالی، ارزیابی مشتریان قبلی و حسن شهرت، استانداردهای تولید، داشتن تجربه و دانش در زمینه مورد نظر، حسن سابقه و تضمین کیفیت خدمات و محصولات، نظام کیفیت و نحوه تضمین محصولات (گارانتی)، ظرفیت تولید
۴)محل های دریافت اسناد ارزیابی :
متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی به اداره امور حقوقی و قراردادها مراجعه نمایند. هزینه خرید اسناد به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ریال میباشد که متقاضیان باید به حساب سيبا شماره ۲۱۷۵۲۱۲۱۹۷۰۰۳ بانك ملی واریز نمایند
ضمناً شرکتهایی که در فراخوان گذشته اسناد دریافت نمودهاند ملزم به خرید مجدد اسناد نمیباشند. همچنین شرکتهایی که مدارک ارسالی آنها در فراخوان اول ناقص بوده میتوانند با دریافت اسناد خود نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.
۵)مهلت و محل تحویل اسناد ارزیابی : تا پایان وقت اداری مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۵- دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی
۶) تاریخ بازگشایی و اعلام نتایج اسناد ارزیابی: بازگشایی اسناد ارزیابی ساعت ۹ مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۸ خواهد بود و تاریخ اعلام نتایج ارزیابی در همان جلسه اعلام خواهد گردید.
۷)ارائه اسناد: اسناد فراخوان از جمله :
۱-۱)این دعوتنامه۲ -۱) تصوير برابراصل(اساسنامه، آگهی تغییرات و آخرین صورتجلسه مجمع عمومی و فهرست سهامداران،گواهینامه پروانه تولید، استانداردهای معتبر و گواهی بیمه نامه تولیدات،پروانه بهرهبرداری، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری گواهینامه بهداشتی (استفاده مجاز از محصول در مصارف شرب) صادر شده توسط وزارت بهداشت، ۳-۱) گزارش مواد مصرفی در فرآیند تولید كالاي مورد درخواست ۴-۱) فرم قانون منع مداخله در معاملات دولتی
تبصره ۱: ارسال تمامی مدارک خواسته شده با امضاء زنده و قید نام و نام خانوادگی الزامی است. ضمناً به مدارکی که مخدوش، ناخوانا،مشروط و يا كسر مدارك خواسته شده و مهر و موم نشده …. ترتیب اثر نداده داده نخواهد شد.
تبصره ۲: اسناد ارسالی هیچ تعهدی در زمینه دعوت شرکتها به مناقصه برای شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی ایجاد نمیکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۳۲۲۱۴۷۵۲-۰۵۶ اداره امور حقوقی و قراردادها تماس حاصل فرمائید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.