معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از توسعه فعالیتهای کشتیرانی و نوسازی ناوگان دریایی ایران با اجرای سند راهبردی ابلاغی این بخش خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، امید گلزاری؛ افزود: این سند راهبردی ابلاغ شده به مثابه نقشهراه واقعی بخشهای مختلف کشتیرانی ایران است که در سایه تحقق آن، همزمان علاوه بر نوسازی و […]
معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از توسعه فعالیتهای کشتیرانی و نوسازی ناوگان دریایی ایران با اجرای سند راهبردی ابلاغی این بخش خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، امید گلزاری؛ افزود: این سند راهبردی ابلاغ شده به مثابه نقشهراه واقعی بخشهای مختلف کشتیرانی ایران است که در سایه تحقق آن، همزمان علاوه بر نوسازی و توسعه ناوگان کشتیرانی، بتوان با سودآوری و ارزشآفرینی در بازار رقابت جهانی، سهم بازار بیشتری را به دست آورد. گلزاری؛ با بیان اینکه مطابق با اهداف سند راهبردی، وظیفه سختتری به دوش ناوگان قرار گرفته که بتواند روند درآمدزایی و سود شرکت را تداوم بخشد، اظهار داشت: پارسال رکوردهای تاریخی در گروه کشتیرانی کشورمان محقق شد، اما تداوم این درخشش باید همراه با برداشتن گامهای بزرگی در مسیر توسعه ناوگان باشد به نحوی که بتوان رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند. معاون توسعه بازار کشتیرانی ایران، به اهمیت کریدور شمال- جنوب اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا در اجرای کامل این پروژه نقشآفرینی جدی کرده و به موازات، توسعه ناوگان را هم ظرف پنج سال آتی به سرانجام برسانیم به نحوی که بخش پیر و فرسوده ناوگان را از رده خارج کرده و ناوگان جدید و جوان را جایگزین سازیم. وی ادامه داد: مشتریمداری یکی از اصول مورد تأکید کشتیرانی است که باید در این مسیر، نهتنها رضایت مشتریان را بیش از گذشته جلب کنیم، بلکه باید در جهت بهروزرسانی سامانههای نرمافزاری تلاش کرد تا تسهیلات بیشتری برای مشتریان فراهم شود که در این میان باید از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان هم بهرهمند شویم. گلزاری؛ همچنین به مناقشات میان روسیه و اوکراین اشاره کرد و آن را فرصتی برای ناوگان کشتیرانی ایران در نقشآفرینی بیشتر در بازارهای بینالمللی دانست.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.