مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسانشمالی خبر داد انعقاد قرارداد با پیمانکار باسابقه جهت بهسازی محور گرمه به سنگسوراخ بعد از برگزاری مناقصات متعدد مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسانشمالی، گفت: مراسم کلنگزنی پروژه بهسازی، بازیافت سرد و آسفالت محور گرمه به سنگ سوراخ در شهرستان گرمه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار […]
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسانشمالی خبر داد
انعقاد قرارداد با پیمانکار باسابقه جهت بهسازی محور گرمه به سنگسوراخ بعد از برگزاری مناقصات متعدد
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسانشمالی، گفت: مراسم کلنگزنی پروژه بهسازی، بازیافت سرد و آسفالت محور گرمه به سنگ سوراخ در شهرستان گرمه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده، جعفر شهامت؛ در آیین کلنگزنی این پروژه، اظهار کرد: این پروژه که در سال ۹۳ کلنگزنی شد با وجود اینکه بخشی از آن اجرایی گردید اما متأسفانه به دلیل شرایط مالی و افزایش بالای هزینهها، پروژه متوقف و حدود ۱۷ کیلومتر از این محور باقی مانده که در نهایت با پیمانکار تسویه شد. وی افزود: با توجه به نوع تکنولوژی انتخاب شده برای پروژه بهصورت بازیافت سرد آسفالت موجود، سال گذشته پس از برگزاری مناقصات متعدد با پیمانکاری که سوابق خوبی داشت قرارداد منعقد شد. وی ادامه داد: زمان در نظر گرفته شده برای اتمام این پروژه ۲۴ ماه است که با سوابق خوب و توان فیزیکی که پیمانکار جدید دارد امیدوار هستیم در عمل نیز کارآیی خودش را اثبات کند و همچنین امیدواریم با تأمین مالی بهتر بتوانیم زمانبندی ۲۴ ماهه این پروژه را کاهش دهیم. مدیرکل راهداری خراسانشمالی، افزود: از سال ۱۴۰۰ تا به امروز حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار با احتساب قیر برای این پروژه پیشبینی شده که انشاا… در سال ۱۴۰۱ بخش عمدهای از منابع مورد نیاز پروژه تأمین مالی شود. شهامت؛ ادامه داد: ۸۰ درصد از روکش محور گرمه به سمت چمن بید نیز نوسازی و تعریض شده و شرایط راه اصلی را دارد و اگر سالانه ۱۰ کیلومتر از این محور روکش شود، وضعیت آن بهعنوان راه اصلی از متوسط استان نیز بهتر خواهد بود. مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسانشمالی، در پایان افزود: تاکنون نقاط حادثهخیز حذف شده و در محور گرمه – سنگسوراخ (میامی) با همت همه مسؤولان استان و تلاش مجدانه همکاران راهداری و پیمانکار این محور پیشرفت قابلتوجهی داشته باشیم به نحوی که حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد کار را مشروط به تأمین مالی به موقع پروژه در سالجاری اجرایی کنیم و اگر احیاناً بخشی هم باقی ماند نهایتاً در اوایل سال آینده به اتمام برسانیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.