دریافت مجوز استخدام ۱۰هزار نیرو در آموزش و پرورش

دریافت مجوز استخدام ۱۰هزار نیرو در آموزش و پرورش مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار دانش آموخته از دانشگاه‌های دیگر گرفته شد و اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی است. به گزارش مهر، محمدفاضل، در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، گفت: مجوز […]

دریافت مجوز استخدام ۱۰هزار نیرو در آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار دانش آموخته از دانشگاه‌های دیگر گرفته شد و اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی است.

به گزارش مهر، محمدفاضل، در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار دانش آموخته از دانشگاه‌های دیگر گرفته شد.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش افزود: ضوابط و شرایط استخدام همانند سال گذشته است و سیاست‌های بومی گزینی نیز اعمال می‌شود.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: در آزمون استخدامی سال ۹۵ مربیان پیش دبستانی در اولویت هستند و این آزمون جدا از آزمون‌های دستگاه‌های اجرایی دیگر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ باید یک‌سال دوره‌های تربیت حرفه‌ای معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در ادامه درباره تمهیدات انجام شده برای سال تحصیلی جدید، گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، ساماندهی و توزیع نیروی انسانی را انجام داده‌ایم، برای پروژه‌های عمرانی از جمله تأمین تجهیزات، تعمیرات لازم و ایجاد فضای آموزشی، همه اقدامات صورت گرفته است.

فاضل با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: در صورتی که دولت مبلغ مورد نظر را تأمین کند، یک روز نیز در پرداخت مطالبات فرهنگیان تأخیر نخواهیم کرد و در صورت تأمین اعتبار، قبل از آغاز سال تحصیلی جدید عمده مطالبات و پاداش بازنشستگان را پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: مقدار جزیی نیز از مطالبات نیروهای حق‌التدریس باقی مانده است که در صورت تأمین اعتبار پرداخت خواهد شد و حدود ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات فرهنگیان نیاز داریم.