عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاهها استفاده از تولیدات داخل در صنعت هوانوردی براساس قوانین ایکائو است عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاهها، از وجود مشکلاتی در زمینه استفاده از ایکسریهای تولید داخل خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، محمد امیرانی؛ گفت: برای استفاده از ایکسری دو مؤلفه باید مدنظر قرار گیرد. ابتدا میزان تشعشات ساطع شده و […]
عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاهها
استفاده از تولیدات داخل در صنعت هوانوردی براساس قوانین ایکائو است
عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاهها، از وجود مشکلاتی در زمینه استفاده از ایکسریهای تولید داخل خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، محمد امیرانی؛ گفت: برای استفاده از ایکسری دو مؤلفه باید مدنظر قرار گیرد. ابتدا میزان تشعشات ساطع شده و دیگر مباحث امنیتی است چنانچه ایکسریها استاندارد نباشد تشعشعات آنها حتی برای کاربران خود که پشت گیتها نشستهاند مشکلزا است. وی خاطرنشان کرد: براساس انکس ۱۷ یکسری مؤلفههای امنیتی وجود دارد که هنوز تولیدات داخلی نتوانستند چارچوبهای امنیتی را رعایت کنند به همین علت ایکسریهای خریداری شده به مرور زمان در فرودگاههای کشور برحسب نیاز توزیع میشود. معاون مهندسی تجهیزات ایمنی و هوانوردی شرکت فرودگاهها و ناوبری نیز، با اشاره به استفاده از تولیدات داخل در زمینه تجهیزات فرودگاهی تأکید کرد: شرکت فرودگاهها با شرکتهای دانشبنیان تفاهمنامههایی در زمینه سیستمهای DME (فرنکانس سیستم زمینی) سیستمهای راداری، سوئیچینگ برج مراقبت و همچنین تست اصطحکاک بسته است که برخی از این طرحها تا سطح عملیاتی و برخی در حال رفع اشکال پیش رفتهاند. سعید بهزادی؛ افزود: با وجود اینکه صنعت فرودگاهی جزء صنایع هایتک است، ولی ترجیح میدهیم از تولیدات داخل استفاده کنیم. امنیت هوانوردی براساس انکس ۱۷ بوده که دارای داکیومنتهای متفاوت است ازجمله داکیومنت ۸۹۷۳ و ۹۸۰۸ که ملزومات ایکائو داخل این داکیونتتها مطرح شده است ویژگیهای دستگاههای امنیتی از جمله ایکسریها براساس قوانین ایکائو مشخص میشود. وی یادآور شد: آخرین بار سال ۹۶ قرار داد خرید دستگاه کمک بازرسی ایکسری بسته شد در آن زمان دوشرکت دانشبنیان به صورت جدی در این زمینه فعالیت کردند که هنوز شرکتهای دانشبنیان نتوانستند موارد امنیتی را بهطور کامل لحاظ کنند اگر به سطح مطلوب برسد از تولیدات داخلی استفاده میکنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.