۳۵۱۵ مناقصه – مديريت اكتشاف شركت ملّي نفت ايران – خرید ۳۱ عدد مته PDC BIT همراه با ۶۸ ست نازل

  آگهي فراخوان‌عمومی موضوع: مناقصه شماره ۰۰۱۳۰ – خرید ۳۱ عدد مته PDC BIT همراه با ۶۸ ست نازل با شماره ۲۰۰۱۰۹۲۹۲۱۰۰۰۰۱۸ بر روی برد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)  مديريت اكتشاف شركت ملّي نفت ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌ با مشخّصات و شرايط كلي زير را از طريق برگزاری مناقصه‌عمومي دو‌ مرحله‌اي […]

 

آگهي فراخوان‌عمومی

موضوع: مناقصه شماره ۰۰۱۳۰ – خرید ۳۱ عدد مته PDC BIT همراه با ۶۸ ست نازل

با شماره ۲۰۰۱۰۹۲۹۲۱۰۰۰۰۱۸ بر روی برد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

 مديريت اكتشاف شركت ملّي نفت ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌ با مشخّصات و شرايط كلي زير را از طريق برگزاری مناقصه‌عمومي دو‌ مرحله‌اي به شرکت‌های ذی‌صلاح و واجد‌شرایط واگذار نمايد.

برآورد مناقصه: ۱٫۹۴۵٫۶۰۰ یورو و ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مي‌باشد.

الف ) موضوع: خرید ۳۱ عدد مته PDC BIT همراه با ۶۸ ست نازل

ب ) مدت زمان اجراي قرارداد یا مدت زمان تحویل کالا: ۱۲ ماه

ج) محل تحویل کالا: انباری ری واقع در تهران، شهر ری، جاده قدیم قم، سه‌راه خیرآباد، بلوار پژوهشگاه، عملیات انبارداری ری

د ) شرايط شرکت در مناقصه‌:

۱-    داشتن شخصیت حقوقي.

۲-    داشتن سابقه و تجربه كافي و مرتبط با موضوع مناقصه.

۳-     ارائه صورت‌هاي مالي حسابرسي‌شده مربوط به سال مالی ۱۳۹۹

۴-    ثبت در فهرست بلند منابع مورد تأیید دستگاه مرکزی وزارت نفت (مندرج در فهرست AVL)

۵-    ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت ایران (جام) به نشانی: “ntsw.ir” به‌منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت‌های مالی حسابرسی شده مناقصه‌گران از سامانه پردیس

۶-    ارائه شناسه ملی و شماره اقتصادی

۷-    داشتن توانايي ارائه تضمین شرکت در فرآیند اِرجاع کار به ‌مبلغ ۵۳٫۱۲۹ يورو و ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مطابق ضوابط اِعلامي از سوي خریدار و قابل اِستعلام از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، طبق تصویب‌نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت محترم وزیران (ضمانتنامه‌های صادره از پُست‌بانک قابل‌قبول نمی‌باشد) اشخاص ایرانی مجاز هستند به‌جای ضمانتنامه اَرزی، ضمانتنامه ریالی بانکی ارائه نمایند. در صورت تمايل اشخاص ایرانی به ارائه ضمانتنامه بانكي ريالي، ضروري است مبلغ ۵۳٫۱۲۹ يورو براساس ‌نِرخ فروش ارز موجود در سامانه نیما (بازار دوم ارز) در روز تسليم ضمانتنامه شركت در فرآيند اِرجاع كار تبديل به انضمام ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و در مجموع یک ضمانتنامه ريالي شركت در فرآيند اِرجاع كار ارائه شود. ضمناً در صورت ارائه ضمانتنامه ريالي، مبلغ ضمانتنامه در هر دوره دوازده ماهه كه نِرخ تَسعير بيش از ده درصد افزايش داشته باشد، به‌روز‌شده و كسريِ آن جهت تحويل به مديریت اكتشاف به مناقصه‌گر اِعلام خواهد شد و در صورت برنده شدن ارائه تضمين انجام تعهّدات طبق ضوابط خریدار.

متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی، تکمیل و عودت آن از طریق وبگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند. لازم به ذکراست مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه مذکور، مراحل ثبت‌نام در سایت فوق و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در مناقصه و دریافت اسناد را به انجام رسانند.

مهلت دريافت استعلام ارزيابي‌كيفي مناقصه‌گران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): ۷ روز پس از چاپ دوم آگهي روزنامه

 مهلت تحویل استعلام ارزیابی‌کیفی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): ۱۴ روز پس از اتمام مهلت دريافت

اَسناد و مَدارك مناقصه بين شركت‌هاي واجد‌شرايط كه به‌تشخيص مناقصه‌گزار حداقل امتياز كيفي را كسب مي‌نمايند توزيع خواهد گرديد.

بديهي است ارائه مدارك فوق هيچ‌گونه حقّي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

متقاضیان می‌توانند در صورت نياز به اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه با تلفن: ۸۲۷۰۳۲۰۰-۰۲۱ و در خصوص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با تلفن: ۶۱۶۲۲۲۱۷-۰۲۱ تماس حاصل نمايند.

www.SHANA.ir
www.niocexp.ir

wwW.iets.mporg.ir

روابط عمومي مديريّت اكتشاف

 

شناسه: ۱۳۱۲۰۴۵