۳۵۱۵ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق نکا – خرید ۱۰۰۰ تن سود مایع

آگهی تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شماره ۱-۴/ ۱۴۰۱   شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به خرید ۱۰۰۰ تن سود مایع مورد نیاز واحدهای بخار و سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی‌نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقمندان می‌توانند اسناد مناقصه را از […]

آگهی تجدید مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای شماره ۱-۴/ ۱۴۰۱

 

شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به خرید ۱۰۰۰ تن سود مایع مورد نیاز واحدهای بخار و سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی‌نکا طبق شرایط ذیل و همچنین شرایط فنی و خصوصی کار پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقمندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز سه‌شنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۱ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۲۷/۰۲/۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir با شماره ۲۰۰۱۰۹۳۷۹۱۰۰۰۰۰۸ دریافت نموده و پس از تکمیل اسناد پاکت پیشنهادی را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۱ ضمن بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) صرفاً پاکت (الف) را به‌صورت فیزیکی به اداره تدارکات این شرکت ارسال نمایند.

پیشنهادات واصله رأس ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۱ با توجه به شرایط مناقصه باز و قرائت خواهد شد. بدیهی است به پیشنهادهای فاقد بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و به پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱-مدت قرارداد: یک‌سال از تاریخ مبادله قرارداد

۲-حضور پیشنهاد‌دهندگان یا نمایندگان آنان در جلسه گشایش پیشنهادهای مالی کمیسیون مناقصه آزاد می‌باشد.

۳-سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ سپرده شرکت در مناقصه معادل ۲٫۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که بایستی به یکی از صورت‌های مشروحه ذیل همراه با اسناد مناقصه در پاکت (الف) به دستگاه مناقصه‌گزار تسلیم گردد:

۱-۳- رسید بانکی واریز وجه مزبور به‌حساب این شرکت

۲-۳-چک تضمین شده بانکی به نفع خریدار

۳-۳- ضمانتنامه بانکی به نفع شرکت مدیریت برق نکا به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۳۶۷۸۷

۴-به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر نخواهد شد.

۵- توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی حسن انجام تعهدات به میزان ۱۰% مبلغ قرارداد پس از عقد قرارداد.

۶-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط، در اسناد مناقصه مندرج است.

جهت مشاهده آگهی و خلاصه اسناد به سایت‌های www.tender.tpph.ir و www.npgm.ir پایگاه ملی مناقصات کشور و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و برای کسب موارد بازرگانی با شماره تلفن ۳۴۶۲۲۷۱۷-۰۱۱ خانم حیدری و کسب اطلاعاتی فنی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۰۲۳۲۷۷۸۹۹ آقای مهندس عزیزی تماس حاصل فرمایید.

اداره روابط عمومی