داخلی‌سازی ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خبر داد داخلی‌سازی ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی در راستای سند تحول دولت شناسایی شده و برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی آن‌ها آغاز شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، مرتضی شاهمیرزایی؛ در جلسه با مدیران و رؤسای ستادی NPC با تأکید […]

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خبر داد

داخلی‌سازی ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی در راستای سند تحول دولت شناسایی شده و برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی آن‌ها آغاز شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، مرتضی شاهمیرزایی؛ در جلسه با مدیران و رؤسای ستادی NPC با تأکید بر لزوم همگرایی در روند توسعه صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی، اظهارکرد: با توجه به ابلاغ برنامه تحول از سوی دولت سیزدهم، اقدام‌های مؤثری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز شده و توسعه زنجیره ارزش راهبرد نخست در توسعه صنعت پتروشیمی است. وی افزود: برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی ۲۱ محصول مهم و راهبردی صنعت پتروشیمی آغاز شده است و در این مسیر مدیریت برنامه‌ریزی و تولید شرکت باید از تمام ظرفیت‌های موجود صنعت برای اجرایی شدن این برنامه استفاده کند. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان اینکه مدیریت کنترل تولید، مدیریت طرح‌ها، مدیریت سرمایه‌گذاری و نیز دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی باید تمام توان خود را برای تحقق زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی به کار بگیرند، گفت: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و با تولیدی شدن طرح‌های جدید، ظرفیت تولید این صنعت رشد چشمگیری را رقم خواهد زد. شاهمیرزایی؛ تصریح کرد: روند پایدار تولید باید استمرار یابد و نقش مدیریت کنترل تولید برای تحقق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی هلدینگ‌ها و مجتمع‌ها جهت تأمین خوراک، تولید مستمر و نیز برنامه‌های تعمیرات اساسی دارای اهمیت است.