معاون وزیر راه خبر داد آزادراه تهران-شمال تا پایان سال به مازندران متصل میشود معاون وزیر راهوشهرسازی، از بهرهبرداری باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان امسال خبر داد و گفت: در این صورت مردم میتوانند از طریق این آزادراه تا پل زنگوله واقع در استان مازندران و به صورت چهار خطه عبور کنند. […]
معاون وزیر راه خبر داد
آزادراه تهران-شمال تا پایان سال به مازندران متصل میشود
معاون وزیر راهوشهرسازی، از بهرهبرداری باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان امسال خبر داد و گفت: در این صورت مردم میتوانند از طریق این آزادراه تا پل زنگوله واقع در استان مازندران و به صورت چهار خطه عبور کنند. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ افزود: همه تلاش مان این است که باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال در سالجاری به صورت کامل آماده بهرهبرداری شود و به این ترتیب مردم بتوانند از منطقه دو تا پل زنگوله که به صورت چهار خطه عبور کنند. وی اظهار کرد: اخیراً در بازدیدی که از این منطقه انجام شد، بیش از ۲۱۰۰ نفر نیروی کار، هزار دستگاه ماشینآلات سنگین و کارگاههای فعال متعددی هستند که با وجود شرایط سخت در این آزادراه کار میکنند تا پایان امسال بتوانیم آن را تمام کنیم. بنابراین باید از پیمانکاران و سرمایهگذار آزادراه تهران-شمال تشکر کرد. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور، ادامه داد: باند رفت آزادراه تهران-شمال تاکنون حدود ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در هفته گذشته به همراه وزیر زیرساخت ارمنستان که از آن بازدید کردیم این مسؤول خارجی روند فعالیت و پیشرفت آن را حیرتزده توصیف کرد چرا که این پروژه سنگین بدون نیاز به هیچ تخصص، نیروی انسانی و تجهیزات خارجی انجام میشود و به عنوان پروژه قرن از آن یاد کرد. خادمی؛ همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه باند برگشت منطقه دو آزادراه تهران-شمال چه زمانی آماده بهرهبرداری خواهد شد و هماکنون چه وضعیتی دارد، گفت: در باند برگشت یا همان باند غربی این آزادراه فعالیت و عملیات اجرایی به صورت همزمان با باند رفت انجام میشود. در تونلها و پلها فعالیت سنگینی در حال انجام است چرا که نمیتوانیم در آن نقاط کار نکنیم. وی اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی منطقه دو آزادراه تهران-شمال در مجموع و با احتساب باند رفت و برگشت ۵۷ درصد است و اتمام آن به صورت کامل منابع مالی سنگینی نیاز دارد که تأمین کردن آن سخت است. اما در صورت تأمین هزینه آن، مشکلی برای به پایان رساندن این منطقه از آزادراه از نظر اجرایی وجود ندارد و پس از افتتاح باند رفت، عملیات اجرایی و عمرانی در باند برگشت با سرعت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و تلاش میکنیم در اسرع وقت آن را نیز به بهرهبرداری برسانیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.