ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ هزار نفر تا پایان دولت یازدهم

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اعلام کرد ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ هزار نفر تا پایان دولت یازدهم محمود واعظی گفت: همه روستاهای کشور تا پایان دولت یازدهم از تلفن و اینترنت برخوردار خواهند شد. به گزارش فارس، محمودواعظی در نشست شورای اداری شیروان با تبریک هفته دولت به دولتمردان هدف اصلی دولت تدبیر و امید […]

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اعلام کرد

ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ هزار نفر تا پایان دولت یازدهم

محمود واعظی گفت: همه روستاهای کشور تا پایان دولت یازدهم از تلفن و اینترنت برخوردار خواهند شد.

به گزارش فارس، محمودواعظی در نشست شورای اداری شیروان با تبریک هفته دولت به دولتمردان هدف اصلی دولت تدبیر و امید را خدمت‌رسانی صادقانه به‌ دور از هرگونه مانده خطی و جناحی دانست.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور در این دولت به حاشیه‌ها توجه نکرده و فقط با وحدتی که با مسؤولان کشوری داشته در خدمت به جامعه بوده است.

واعظی ثبات و امنیت و آرامش را از ویژگی‌های مهم دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد: کابینه دولت تدبیر و امید در راستای فراجناحی حرکت کرده است.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با بیان این‌که در کشور همه دلسوزان با وحدتی که خواهند داشت باید برای مردم کار کنند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و اگر زیربنای اعتقادی در جامعه نباشد کشور به بیراهه خواهد رفت.

 این مسؤول با اشاره به این‌که همه دستگاه‌ها باید به مقوله فرهنگ توجه کنند که مسایل فرهنگی از دغدغه‌های مهم رهبری است، افزود: مدیران باید با شفافیت و صادقانه برای مردم خدمت کنند.

وی با تأکید بر این‌که تا پایان این دولت تمام روستا‌ها از تلفن و اینترنت برخوردار خواهند شد، دغدغه مهم دولت تدبیر و امید را معیشت، مسکن و ایجاد شغل برای جوانان دانست و گفت: تا پایان این دولت برای ۵۰۰ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به نمایندگی از دولت برای افتتاح طرح‌های این هفته به خراسان شمالی سفر کرده است.

 

۳۲۰ طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۷۲۰ میلیارد ریال در خراسان شمالی همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.